Z czym nosić jeansową katanę?

by - sierpnia 05, 2017

Siemka! Czytając wasze komentarze, zauważyłem, że chcielibyście zobaczyć stylizacje z jeansową katanką. Na moim blogu nie było jeszcze takiej odsłony, więc pomyślałem, że warto zrealizować ten pomysł. Katanka to taki element ubioru, który każdy powinien mieć w swojej szafie. Pomimo tego, że została wynaleziona ponad 150 lat temu, to nadal nie wychodzi z mody i pasuje na różne okazje. Aż trudno uwierzyć, że kiedyś zakładali ją tylko robotnicy i farmerzy do pracy, a teraz nawet największe gwiazdy i najlepsi styliści mają ich mnóstwo w swoich garderobach. W sklepach vintage można upolować największe sztosy, które nie tylko mają historię, lecz także dobrą jakość.Ja tym razem postawiłem na polską markę – Jarmuła, ponieważ spodobał mi się oversizowy krój i luźno zwisający pasek. Warto czasem wyszukiwać takie wyjątkowe rzeczy, które urozmaicą nasze stylówki.


Idąc w tym zestawieniu po ulicach Warszawy, czułem się bardzo na luzie i komfortowo.  Do jeansowej katanki świetnie wpasowały się białe spodnie, beżowa koszulka z przedłużanym tyłem i białe buty, które możecie znać już doskonale z poprzednich wpisów. Kluczowym dodatkiem są okulary, które dodały pazura całości.








Pamiętajcie, że wpisy pojawiają się o 19 w każdą sobotę!


Zostawiacie fajnie komentarze, ponieważ wszystkie dokładnie czytam i motywują mnie one do tworzenia dla Was kolejnych postów.

Stylizacja- Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

spodnie- H&M
bluzka-TK Maxx- SYSTVM
katanka- JARMULA
Buty-Vans
Okulary- Vintage

You May Also Like

18 komentarze

  1. Kocham Twojego bloga. Masz fajny styl ubierania i robisz coś, co większość chłopaków nie odważyłaby się ❤️ Propsy za to, czekam na więcej i rozwijaj się dalej, bo dobrze Ci to wychodzi 🌹
    Pozdrawiam 💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś ładny i kreatywny co trudno znaleść w tych czasach bo tylko gry się liczą! Jestem zachwycona twoim blogiem! Oby tak dalej��

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Stuart ( sorki jak ta wiadomość udostępniła się drugi raz bo mój telefon fiksuje..)
    Ogólnie to tak: Ta katanka po prostu sztos! Ma naprawdę świetny krój i wygląd ( choć ja preferuje katanki z zajerzystymi minimalistycznymi naszywkami w "mocnym" kolorze)
    Okulary bardzo mi się podobają naprawdę i chyba sobie kupię haha lecz.... coś mi w tej stylizacji nie gra. Osobiście widziałabym to tak: okulary zostają! Katanka obowiązkowo też! Wyrzuciłabym ta bluske bo trochę mdło to wygląda w tek stylizacji ����. Zamiast tej bluzki ( bo widzę że lubisz jasne kolory) białą bluzkę z Tommego Hilfigera oczywiście z widocznym logo ( ja taka bluzkę kupiłam w TK-Maxx za 40 zł nową! Czasami uda mi się znaleźć takie przeceny) i do tej bluzki twoje białe spodnie i czerwone buty! Fajnie by się kontrastowały z tym logo TH. Druga stylizacja do tej katanki mogła by być żółta bluza, białe spodnie bądź potargane jeansy, białe buty i okulary z żółtymi szkiełkami.
    Noo to chyba tyle o matko i córko nieźle się rozpisałam. Nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie itp ale to jest takie moje zdanie. Już nie mogę się doczekać twojego kolejnego wpisu na blogu. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie mój styl - ale blog świetny !!! Każdy ma swój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema, jesteś chyba jedynym (normalnym) chłopakiem co robi super porady dotyczące ubierania się i wgl super blog! Napewno skorzystam z tych porad dzięki ��������!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Siema wszedłem dzisiaj na twój blog i on jest super! Jesteś chyba jedynym (normalnym) chłopakiem który daje takie fajne porady modowe! Na pewno skorzystam z jakiejś twojej porady! Dzięki ziom! Oby tak dalej życzę ci aby ten blog stał się jednym z najpopularniejszych blogów w Polsce(a może i na świecie kto wie) jeszcze raz super blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy blog !!! Świetna stylizacja !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Super stylizacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super i bardzo pasuje taka katanka do jasnnych kolorów właśnie 😄 masz bardzo ciekawe i kreatywne pomysły 😉 pzdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy yt, człowiek i bloger ���� pozdrawiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaa... wcześniej nie czytałam żadnych blogów, ale twój jest inny... jednym słowem LEPSZY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super styl w którym wyglądasz super ale ta kurtka nie pasuje do cb :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle super. Wyglądasz jak prawdziwy model. Kocham twojego bloga💋💕💞❤

    OdpowiedzUsuń