Męska stylizacja z szarym golfem i płaszczem w kratę

by - lutego 03, 2018

Ziomeczki! Po chwilowej przerwie wracam do Was na bloga z nowymi stylówkami i pomysłami.
Korzystając z tego, że za oknem jest jeszcze zima, przygotowałem dla Was look w scenerii świątecznej.
Dzięki temu blogowi otworzyłem się na różne ciekawe stylówki, a w mojej szafie pojawia się coraz
więcej ubrań.  Do płaszcza w kratę dobrałem szary golf, który pasuje do wielu rzeczy i uważam, że
każdy facet powinien mieć go w swojej szafie. Bardzo Wam się spodobały moje czarne sztyblety,
które nie raz widzieliście w moich stylizacjach. Tym razem postawiłem na ten sam model buta, ale
w beżowym kolorze. Całość uzupełniłem naszyjnikiem oraz pierścionkiem z moimi inicjałami, który
robiony był na zamówienie.












Wpisy ponownie będą pojawiały się w każdą sobotę o 19! Zapraszam Was za tydzień

Koniecznie dajcie mi znać, jak ta stylówka przypadła Wam do gustu? Chcecie więcej looków tego typu?

golf-zara
spodnie-H&M
płaszcz-zara
naszyjnik-ICON
pierścionek- robiony na zamówienie
buty- ZIGN


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

30 komentarze

  1. Ej.. To ja tak prawie zgadłam na Twoim instagramie z tym blogiem. Tak bardzo tęskniłam za wpisami ❤️ Cieszę się, że wreszcie do nich wróciłeś ♥️ Znowu całymi tygodniami będę czekać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej!jak super że wróciłeś. Jak zawsze super stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ziom ❤
    Powodzenia dalej ����

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny płaszczyk Ziomek 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia.kaczmarek3 lutego 2018 12:08

    Superowa stylizacja. Masz mega syl i gdybym była chłopakiem napewno bym się w to ubrała.Dobrze, że piszesz dla nas bloga i jednocześnie robisz to co kochasz. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja Stuart ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziomus jaki ty przysto ;^ aż cie na tapetę ustawiłam, na insta ci wyslalam. Stylizacja w sam raz dla ciebie. Dobre skomponowane.
    Dawaj tak dalej bo ja w ciebie wierze ze z każdym krokiem do przodu będzie jeszcze lepiej i lepiej itd. Pozdro ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Bardzo do ciebie pasuje. Super że się pojawiły wpisy bo za nimi tęskniłam❤❤💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie jakaś stylizacja z japonkami?
    Oczywiście w lato ;)
    (Super stylizacja :D)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylówka! Miałeś kiedyś kolczyka, czy tylko mi się wydaje? Pozdro mordko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiersz dla Stuu
    twoje ziomki cię kochają💙 i o tobie pamiętają. Suby zawsze się trafiają gdy pomocy dostrzegają pomożemy kiedy trza shejtujemy😱 gdy nie trzeba. Masz pomysły na odcinki gdy nie zrobisz swej złej minki😲 . My i Stuart zgrana paka pokonamy dziś kozaka👢 i kochamy go jak brata . Rodzina na Youtube się powiękasza u Staurta rośnie pensja💸💰 .Jest bardzo zgrany i do tego spostrzegany daje z siebie wszystko by lajk 👍👍 był mu blisko . Trzy mln już czekają gdy zimeczki czerwony przycisk naciskają te produkcje są najlepsze i wyśmienicie się je ogląda trochę mało na to czasu ale wszystko idzie gładko . Rymy takie wyśmienite że z youtubem bardzo się liczę czekam na każdy odcinek i łapeczkę w górę ode mnie otrzymasz jesteś bardzo śmieszkowaty ale za to też kumaty. Stuu to szczera jest osoba i potrafi skomentować . Jego siostra jest the best i zgadzmy się z tym też że język Polski dla niej trudny jest. Hejterowi powiedz sio w nogi albo precz już stąd😂 Stuart najlepszym youtuberem i na pewno nie jest zerem wypowie się opinią i to taką że cię zagnie śliną chociaż jest anglikiem .Nie potrzeba ci lakieru aby włosy się barwiły (no wiesz rymy👍❤😘) jest to wyjątkowa fryzura i do tego nieźle szmula . Nie jeździ autem w polsce bo w Anglii było prościej każdy iwent (nie wiem jak to się piszę przepraszam jak źle) jest ci znany i dobrze kochany trzeba szybko tam już podbiec po autograf to będzie porściej❤przepraszam Jest to trochę coś innego oglądam cię prawie dwa lata ale konkretnie to jesteś świetny i starasz się przy każdym filmie i widać że dajesz z siebie 100% mam nadzieję że przeczytasz i odpiszesz👍👍💕❤

    Jesteś bardzo pozytywną osobą i naprawdę jesteś szczery wypowiadasz się takimi zdaniami i argumentami że czasami zwala z nóg. Wspanile że z nami jesteś odkąd cię subskrybuje i piszę komentarze zauważyłam że ( więcej jest fanek😊😊 ) nie zawsze odpiszesz ale czasami za lajkujesz albo odpiszesz nie wiem czy czytasz wszystkie komentarze nie wiedziałam jeszcze Ciebie tak twarzą w twarz ale myślę niewiadomo ale może kiedyś cię spotkam

    Jesteś bardzo pozytywną i szczerą osobą zararzasz tym że w życiu nie powinniśmy się poddawać bo to jest najgorsza z możliwych opcji nie zwracać na hejterów nie patrzeć wstecz i próbować nie popełniać tych samych błędów co kiedyś lub uczyć się czasami na czyiś błędach stawać do walki i wygrać ze swoimi lękami dążyć do celu który w życiu jest możliwy żyje się tylko raz czasami warto się zatrzymać pomyśleć i powiedzieć czy robię dobrze czy tego chciałem/am ale jedno będę wiedziała na pewno będę dążyć do swoich marzeń i nie poddawać się i zawsze będę wiedziała że ty jesteś WIELKII zapracowałeś sobie na to i co osiągnełeś już to jest wielki krok do sukcesu jeżeli przeczytałeś dziękuję że poświeciłeś swój czas na to co napisałam bo się starałam ale chyba mógł by być lepszy😊😊😂😍😘❤❤💞💗😍😍💪💪 NAJLEPSZY YOUTUBER KTÓREGO NIE ZNAM CHOCIAŻ TO TYLKO CZŁOWIEK TAK JAK INNI ALE JESTEŚ ZAJEBISTY😂😂😘 Sorrki za błędy stylizacja jest Zajebista👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka Stuu❤
    Mega stylizacja! Czekam na więcej takich. Co powiesz na stylizację z udziałem jakiejś dziewczyny? Np. z jakimś ciemnym płaszczem
    Pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Boziu jak cudownie ❤❤ Prawdziwy z Ciebie model ���� Wszyscy bardzo tęskniliśmy!!��

    OdpowiedzUsuń
  14. Słuchaj masz wielkie możliwości, zasłużyłeś na to co masz swoją ciężką pracą. Teraz dajesz motywację tysiącom osób. Ja bloguje dwa lata sprawia mi to ogromną radość.I pewnie też kogoś zmotywuje. I to jest chyba najfajniejsze uczucie. A co do stylizacji mega mi się podoba to połączenie płaszczu z golfem. Pozdrawiam, Naciaka !
    https://naciakaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie skromnie jeszcze. Prowadze bloga z wywiadami no i brakujr mi tam Ciebie. Zgodziłbys sie na przeprowadzenie krótkiego wywiadu?

    E.mail : natalia_bisnes@interia.pl
    Jak cos to czekam na wiadomość.

    Bardzo mi zalezy na tym wywiadzie, od bardzo dawna Cię oglądam i motywujesz coraz bardziej do tego, aby działać i się nie poddawać. A po filmiku, gdzie sumujesz rok 2017, wiele mnie nauczył. Przez pewne przykre sytuacje chciałam usunąć bloga i zamknąć się w pokoju i z niego nie wychodzic. Stwierdzilam jednak, że skoro inni mogą - to czemu ja mam byc na dnie. Narazie się nie poddaje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra stylizacja i ogółem super zdj <3 czekamy na więcej! Chciałam ci jeszcze powiedzieć, ze wiele twoich widzów docenia to ze jesteś z nami, tworzysz takie Super filmy <3 dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mąż bierze z Ciebie przykład. I właśnie kupuje sobie szary golf.
    Chyba odczuł zagrożenie �������� Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie super, płaszcz też niezły, tylko ta krata... lepszy moim zdaniem byłaby klasyczna czerń lub szary z zastawką na kark. Ale itak super :) czekam na kolejny wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo będa wpisy z czarnym klasycznym płaszczem :)

      Usuń