Stylizacja z eleganckimi spodniami

by - lipca 29, 2017

Tym razem przychodzę do was z czarnymi butami typu slip-on, które są kozackie. Dlatego tak często możecie zobaczyć je na moim blogu w różnych odsłonach ale chyba o to właśnie chodzi w modzie? Żeby umieć miksować swoją garderobę na przeróżne sposoby.  W planach mam zakup innych par, które będę mógł pokazać je na blogu. Będąc na zakupach z Asią zobaczyliśmy te garniturowe spodnie i od razu pomyśleliśmy, że fajnie będą wyglądały w sportowym wydaniu lub bardziej oficjalnym. Jak możecie zauważyć w dzisiejszej stylizacji zostały połączone ze sportową bluzą kangurką i wcześniej wspomnianymi sportowymi butami.


Odpowiadając na wasze pytania:


1. Co będzie można zobaczyć na moim blogu

- Planuję dodawać dla was bardzo proste codziennie stylizacje oraz bardziej szalone odsłony a z dniach na dzień rozbudowuję moją kolekcje ubrań.

2. Dlaczego postanowiłem założyć bloga?

- Chciałem zacząć robić coś nowego i fajnym pomysłem wydał mi się blog modowy.  To co mamy na sobie jest bardzo istotne w budowaniu dobrej samooceny. Nie miałam motywacji na zmianę stylu i nie przykładem dużej uwagi do tego co miałem na sobie a teraz bardzo chciałbym to zmienić. W mojej metamorfozie pomaga mi moja znajoma- Asia ( KLIK). Wiele z was często pytało mnie gdzie kupiłem dane rzeczy, więc tutaj możecie odnaleźć odpowiedź na wasze pytania.










Jeżeli macie inne pytania związane z tą stronę to koniecznie napiszcie to w komentarzach i postaram się odpowiedzieć na kilka z nich w kolejnych wpisach.

bluza- Vans Snoopy Limited Edition
but-Vans
spodnie- Zara 


Stylizacja- Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

26 komentarze

  1. Super blog��Świetna stylizacja��❣��

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku super bluzka! Mega prowadzisz tego bloga! I śliczne zdjęcia. Jakim aparatem były robione?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia świetne ani trochę nie są sztuczne a cała stylizacja idealna nie pozostaje nic innego tylko podziwiać twórczość jak ty to robisz?! ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary po prostu cudooowne, wyglądają na tobie idealnie. Spodnie, również niczego sobie. Bloga masz świetnego i z pomyslem. Może zobaczysz mój było by mi bardzo miło prawdzie go już spory czas. Może nawet cię zainspiruje. Pozdrawiam Naciaka!
    naciakaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje stylizacje są zawsze udane i super w nich wyglądasz! A i pozy też masz supi ����

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny to zdecydowanie twój kolor!��

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie bardzo podobają mi się twoje stylizacje:)! A co do seriali o które pytałes na ig(odpowiadam dość późno) no ale bardzo polecam "The 100" i "Stranger Things". Również lubię "American Gods" i "Sherlock".

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja super 😁 jak zawsze wygląda super i ciekawy pomysł 😉❤ może sprubój zrobić stylizacje np. Na plaże czy coś w tym stylu ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Plis Stuu. Zrób stylizacje z czarnymi dżinsami podartymi, ale tylko na kolanach (to daje mega efekt) i jakąś bluze typy CRY BABY (najlepiej różowa)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stuart mam pytanie. Czy była by taka opcja żebyś nagrał na vloga sposób jakim układasz włosy ?
    Po za tym twoje stylizacje bardzo mi się przydały i wielkie brawa za vloga !!!!
    oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. No brawa! Czekam zawsze cały tydzień na wpis bo fajnie się to czyta i ogląda. Bardzo dobrze zrobiłeś że zalożyłeś tego bloga. ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. mega! kocham twojego bloga jest bardzo inspirujacy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja��Pasuje Ci w czarnym��

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia i super look 👌❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu ale te buty mnie jakoś nie przekonują. Ale tak to wszystko idealnie ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pasuje do cb ten look������

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawde mega��Kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie pasuje do cb ten look

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej stuu super blyza i ogólnie cała stylizacja jest super

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna stylówka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Stuu, fajnie piszesz tego bloga, wstawiasz fajne zdjęcia, tylko mam wrażenie, że twoja mimika jest na każdym zdjęciu identyczna. Wiem, że chodzi ci bardziej o pokazanie stylizacji, ale z różną mimiką zdjęcia byłyby przyjemniejsze dla oka!
    Taka moja uwaga, nie bierz jej zbytnio do siebie xD Przejrzałam też inne wpisy i na niektórych zdjęciach się bardziej uśmiechasz, but still... To ten sam uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tommy Hilfiger koszulka damska to wspaniały pomysł na prezent dla każdej kobiety. Tego typu ubrania nie tylko zachwycają swoim wyglądem, ale też są praktyczne.
    tommy hilfiger koszulka damska

    OdpowiedzUsuń