Stylizacja z czerwonymi spodniami dresowymi

by - sierpnia 12, 2017

Przychodzę do Was, ziomeczki, z luźniejszym wpisem. Czasami mam ochotę po prostu założyć dresowe spodnie i wygodne buty. Ponownie postawiłem na koszulkę z zespołem, który bardzo lubię. Jeżeli śledzicie moje social media, to widzieliście, że kupiłem perkusję i mam nadzieję, że poświęcę jej sporo wolnego czasu. Pod ostatnimi wpisami jedna osoba zostawiła komentarz z prośbą, abym dodał stylówkę z tymi spodniami (wcześniej widzieliście je na moim Instagramie). Staram się zapisywać i realizować Wasze pomysły, bo na tym blogu chciałbym bawić się modą i pokazywać Wam moje różne odsłony. Ten kolor od razu przypadł mi do gustu, a dzięki niemu zwykłe dresy robią się bardzo ciekawe i pasują do wielu rzeczy. Uzupełnieniem looku są okulary, które możecie znać z pierwszego postu.


Dzisiaj rano byłem na zdjęciach do kolejnych wpisów, które mam nadzieję, że wam się spodobają. Pamiętajcie, że wpisy pojawiają się regularnie w każdą sobotę o 19.










Co powiecie na Pytania i Odpowiedzi w kolejnym wpisie? Jeżeli macie do mnie jakieś pytania związane z blogiem, to proszę zostawcie je w komentarzach i postaram się odpowiedzieć na te najciekawsze.


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

buty- Vans Slip-On
spodnie, koszulka, okulary- H&M

You May Also Like

50 komentarze

  1. Genialne ❤️
    Może mógłbyś pokazać jakiś look imprezowy, np. do klubu lub jakiś domowy, np. cały dzień w domu? 😇
    Teraz zostało mi czekać tydzień na nowy wpis 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję na swoją listę :))) W przyszłości chętnie stworzę taki wpis

      Usuń
    2. Cieszę się, że weźmiesz to pod uwagę ❤️🔥

      Usuń
    3. a jaki wedlug ciebie powinien byc LOOK "domowy"??

      Usuń
  2. Stuu proszę zrób jeszcze jeden look z tą jeansową kataną jest ona bardzo ładna i sam mam podobną

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega <3 Oby tak dalej. Czekam na kolejne stylizacje. Obserwuje Cię na snapie, więc wiem, że następne też będą kozackie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! jak zostalo wykonane to pierwsze zdjecie? Mega! Stylówka bardzo mi sie podoba ze wzgledu na to ze ja tez lubie czesto wskoczyc w takie luzne ubrania dla wygody. Na zdjeciach wychodzisz super :) Jestes naprawde fotogeniczny i dobrze umiesniony ;) Trzymasz forme! Trzymaj tak dalej! i blogiem tez! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny styl, uwielbiam Twojego bloga <3 zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane :D mimo ze śledzę wiele blogerek i blogerów to twój blog najbardziej przypadł mi do gustu ;* zapraszam na mojego bloga www.mysterious-natalia.blogspot.com :) może kiedyś zrobilibysmy wspolną sesje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post, masz super styl <3 uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, muszę przyznać, że to twoja najlepsza dotychczasowa stylizacja.
    Całość komponuje się świetnie, zwłaszcza z twoim dosyć dobrze zbudobawym ciałem :p

    OdpowiedzUsuń
  9. słuchasz w ogóle slipknota?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, i mega fajnie zrobione zdjęcia. :) nie mogę się doczekać kolejnego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog. Świetnie dobrane ubrania, zdjęcia robione 10/10, a wpisy super napisane! ❤ Pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega masz świetny styl.������

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem zajebista stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega masz świetny styl������

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega masz świetny styl������

    OdpowiedzUsuń
  16. Do twarzy Ci w czerwonym XD Wgl to świetna stylizacja, naprawdę megaaa *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka. Świetna stylizacja, a zwłaszcza te spodnie z modnym krojem, jak i kolorem. Co powiesz na stworzenie look'u na luźną imprezę ze znajomymi np. domówkę.
    Oby tak dalej, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tym blogiem😊 Wszystkie stylizacje są super!
    Ja ze snapa❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Drogi Stuarcie,
    Jestem twoją ogromną fanką. Jesteś moim idolem, pod wszystkimi względami. Mam nadzieje, że to czytasz, bo poprostu chce ci powiedzieć DZIĘKUJE. Zawsze kiedy mam zły dzień, mogę liczyć na Ciebię!! Właśnie przez ciebię, załorzyłam swojego własnego bloga. Dziękuję.
    Jeszcze co fo bloga, proponuje styl Country. Jeden z twoich postów na ig, dał mi ten pomysł❤️
    Keep up the good work. You're amazing, but you still can do better.
    Pozdrawiam❤️❤️
    P.S. Jeszcze raz, BARDZO DZIĘKUJE❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Dostałam ataku. Ty to przeczytałeś!! Mam powód do uśmiechu do końca życia❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  21. Cześć Stuu
    Świetna stylizacja, naprawdę jestem pod wrażeniem. Mam pomysł na nowy look, który byłby naprawdę oryginalny, lecz nie wiem czy jest do zaakceptowania
    Co byś powiedział na strój przybysza z innej planety z udziałem Kermisia? Myślę, że byłoby to prawdziwe wyzwanie
    Mam nadzieję, że mi odpiszesz i dasz mi znać co o tym sądzisz <3
    Pozdrawiam i dziękuję za to, że wywołujesz w swoich filmikach uśmiech na mojej twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Stuu nie dość że jesteś świetnym youtuberem to pokazujesz też że mężczyźni też mogą dobrze wyglądać . W swoich stylizacjach pokazujesz szyk luz klasę i to jak połączyć eleganckie spodnie z czymś na ogół kompletnie nie pasującym. Rób to co robisz bo robisz to świetnie i trzymam kciuki za kolejne wpisy i stylizacje. I w sumie ciekawa jestem jak być sb porodził z tematem randki i ciekawa jestem co byś za stylizację do tego tematu wymyślił. Pozdrawiam cię serdecznie i trzymam kciuki za bloga i wszystkie twoje social media <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Stuu napiszę krótko i na temat twoje ciuchy są po prostu genialnie�������� ps dziękuję za to że jesteś i nagrywasz ����

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedź na ten post: ��, ��, ✔ ;)
    Czekam na nowe posty ! :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze Stuu, nie do końca uważam, że prowadzenie tego bloga to dobry pomysł. Zacząłeś z youtube'em z grami i challengami, a teraz blog modowy? Jak dla mnie to nie do końca jest szczere z Twojej strony, ale to tylko moja opinia. Pozdrawiam!
    P.S. Nie miałam na celu urazić, bo szanuję Twoją pracę, ale myślę, że to niedokńca w Twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To pierwsze zdjęcie najlepsze ✔ jak dla mnie świetnie wyglądasz w czerwonych spodniach ✅
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylówka 😁❤ jak zawsze 😉 masz kreatywne i ciekawe pomysły 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylówka jak zawsze :D masz bardzo fajne i kreatywne pomysły :* Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu kanału na youtube i tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic dodać nic ująć ! ❤ Świetna stylizacja jak dla mnie, oby tak dalej ! ��

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka Stuu�� Jesteś moim ulubiony youtuberem. Moim jednym z tysięcy marzeń jest spotkać właśnie ciebie. Gdy jestem smutna to twój uśmiech zawsze mi pomaga.�� Dziękuję za wszystko����
    A w związku z blogiem no to jest super
    I może stworzyłbyś jakiś look na domówkę lub imprezę?�� pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  31. Stuu do TopModel :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć Stuu :)! Uwielbiam twoje filmiki, zawsze rozśmieszasz mnie i wywołujesz uśmiech na mojej twarzy. Mój ulubiony duet z YT to właśnie ty i Marcin <3. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś Cię spotkać. Czy wiesz już może, czy będziesz może w październiku na Stars4fans w Poznaniu?

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć Stuu,
    Nie mam pojęcia, czy ten komentarz do Ciebie dotrze, ale mam nadzieję, że tak, gdyż może Ci pomóc.
    Po Twoich snapach widzę, że dość często źle się czujesz. Miałam identyczne objawy i okazało się, że mam boreliozę. Myślę, że Ty również możesz na nią chorować. Nie daj się zwieść wynikom badań (mogą wyjść negatywne pomimo występowania choroby). Polecam Ci udać się do lekarza leczącego metodą ILADS. Osobiście polecam p.dr Felską z Gdyni. :)
    Mam nadzieję, że zobaczysz ten komentarz i pomoże Ci on w zdiagnozowaniu choroby, bo jeszcze 1,5 roku temu czułam się identycznie (a nawet gorzej) jak Ty, a po leczeniu czuje się już o wiele lepiej.
    Życzę Ci dużo zdrowia,
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej Stuu ta stylizacja jest naprawdę dobra zresztą jak wszystkie stylizacje na tym blogu i w dodatku są w przystepnych cenach.Jedyne co bym tu zmienił to jakieś zamknięcie tego looku np kurtka skórzana z tym wsuwakiem na "skos".dodaj tu jakieś stylizacje do szkoły i na uroczyste okazję (tylko nie garnitury tylko coś innego ale eleganckiego 😂).Pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Stuu ta stylizacja jest naprawdę dobra zresztą jak wszystkie stylizacje na tym blogu i w dodatku są w przystepnych cenach.Jedyne co bym tu zmienił to jakieś zamknięcie tego looku np kurtka skórzana z tym wsuwakiem na "skos".dodaj tu jakieś stylizacje do szkoły i na uroczyste okazję (tylko nie garnitury tylko coś innego ale eleganckiego 😂).Pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej Stuu ta stylizacja jest naprawdę dobra zresztą jak wszystkie stylizacje na tym blogu i w dodatku są w przystepnych cenach.Jedyne co bym tu zmienił to jakieś zamknięcie tego looku np kurtka skórzana z tym wsuwakiem na "skos".dodaj tu jakieś stylizacje do szkoły i na uroczyste okazję (tylko nie garnitury tylko coś innego ale eleganckiego ��).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć Stuart. Jesteś dla mnie bardzo ważny. Jesteś jedną z najważniejszych osób na świecie dla mnie. Może Ci się to wydawać dziwne, ale taka jest prawda. Myślisz sobie, że pewnie jakaś napalona fanka czy coś. Kocham cie całym sercem bo jesteś moim idolem. Tak idolem. Jesteś osobą, która wywołuje uśmiech na mej twarzy. Wystarczy, że spojrzę na twoje zdjęcie lub obejrzę i filmik i już czuje się lepiej. Mam nadzieje, że kiedyś znów się spotkamy. Jesteś wspaniała osobą. Kocham cie:) ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń