Wieczorowa stylizacja męska- Welurowy garnitur

by - lutego 09, 2018

Przychodzę do Was dzisiaj ze specjalną stylizacją, o którą bardzo długo prosiliście. Na blogu jest mnóstwo codziennych looków, dlatego ten będzie ciekawą odskocznią i urozmaiceniem. Całość dobierałem pod kątem premiery Star Wars, na której miałem okazję być jakiś czas temu. Czerwony dywan zobowiązuje do 100% klasyki.Oczywiście w wersji najbardziej eleganckiej można dobrać krawat lub muszkę. 



Welurowy garnitur to wbrew pozorom nie takie oczywiste rozwiązanie. W sklepach nadal wieje nudą i jest mnóstwo czarnych prostych garniturów z szeroką nogawką. Do tego dobrałem loafersy z delikatnymi zdobieniami, białą koszulę, zegarek, czarny płaszcz i pasek marki Gucci, który jest dwustronny i możecie nosić go w dwóch odsłonach.













Pomału chciałbym miksować moją szafę – tańsze rzeczy z droższymi, żeby każdy znalazł tutaj coś dla siebie.


Dajcie znać, w jakich stylizacjach chcecie zobaczyć mnie w kolejnych wpisach?

garnitur,płaszcz-Zara
buty- Giuseppe Zanotti
pasek-Gucci
zegarek- Michael Kors
koszula-Vistula


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

46 komentarze

  1. No naprawdę ci powiem ze masz świetny gust pisałam do CB na instagramie milo by było jak byś odpisal���� jak coś to na insta jestem @littleworldanna a wracając do stylizacji jest świetna czekam na dalsze pomysły��

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztował ten pasek gucci?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale elegancko! Wow, wyglądasz olśniewająco 😍 Ten look bardzo do ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ����

    OdpowiedzUsuń
  6. Stwierdzam że jest to najlepsza stylizacja. Bardzo elegancka. Ta sesja kojarzy mi się z kreacja pana młodego na ślub. A może taka kiedyś zrobisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. #TeamStuu W tym garniturze wyglądasz jakbyś się żenił ale świtnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty zarąbiście wyglądasz w garniturze <3 Więcej takich stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  9. ❤Wow❤Mega stylizacja❤

    OdpowiedzUsuń
  10. supeeer�� dzięki za dzisiaj i za zdjęcie!�� Stalowa pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednorożec 1210 lutego 2018 13:57

    Stuu czy przyjedziesz do Wołomina??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkich moich przyjazdach informuję Was na moich social media :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna i elegancja stylizacja. Super wyglądasz w garniturze, możesz go się tak ubierał częściej! ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętasz jak dzisiaj na spotkaniu w Stalowej Woli pod koniec przyszła do Ciebie grupkach dziewczyn i robiła sobie zdjęcia z Tobą przez jakieś 5 minut? �� Zrobiłeś też dla nas daba i jak wychodziłeś to chciałam Co przyboć żółwika ale ochroniarze mnie odsunęli i pokazałeś spływającą łzę po policzku :( POZDRAWIAMY!

    OdpowiedzUsuń
  14. #teamstuu Cześć Stuu! Mam dzisiaj urodziny i jedno głupie pytanie, na które jeśli odpowiesz będzie mi bardzo miło. Czy mógłbyś mnie pozdrowić? Nazywam się Natalia Kaczmarek i uwielbiam oglądać twoje filmy i bloga. Dziękuję Ci jeśli to chociaż przeczytasz. ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko pięknie ładnie ale mi w tym zestawieniu nie podobały się buty Giuseppe ja zamienił bym je na Jakieś do kostek od gucci. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Super w tym wyglądasz❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Super w tym wyglądasz❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow! Mega stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No chłopie masz gust����

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozak stylizacja! :D A mam pytanie skad ta jeansowa kurtka ze snapow?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look ���� Właśnie takich niby klasycznych ale jednak fajnie urozmaiconych stylizacji mi brakuje na polskich ulicach. Może ktoś się Tobą zainspiruje ���� Tak a propos - naprawdę mnie zaskoczył temat twojego bloga. Co nie oznacza że nie jest fajny. Jest zrobiony bardzo ciekawie, wpisy są wciągające, zawsze mile do czytania. Zdjęcia i stylizacje są bardzo profesjonalnie zrobione, dobrane. Aż miło się patrzy ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look. Bardzo do ciebie pasuje i wyglądasz w nim olśniewająco. Aż miło patrzeć. Pozdrawiam💋💕😘

    OdpowiedzUsuń