Do czego założyć kolorowy dres?

by - marca 31, 2018

Przeglądam wiele kont na Instagramie i postanowiłem porobić dla Was odważne stylówki. Inspiruje mnie streetwear połączony z high fashion. Postanowiłem połączyć bardzo wzorzysty i kolorowy dres razem z białymi Reebokami oraz białym golfem.



Niedawno zacząłem zapuszczać brodę, więc koniecznie dajcie mi znać, jak podoba się Wam mój nowy wygląd, ponieważ planuję trochę dla Was poeksperymentować. Dzięki tej stronie odkryłem swoją pasję do mody i muszę się Wam przyznać, że naprawdę to polubiłem. Co chwilę mam ochotę kupować nowe rzeczy. Zacząłem chodzić na pokazy mody, więc mam nadzieję, że to pomoże mi w ulepszeniu bloga.














Co myślicie o tej stylówce? Zapraszam w każdą sobotę o 19.00 na nowy wpis!

bluza,spodnie- asos
buty- reebok
golf- Re. Design


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)



Zdjęcia- Fotograf Warszawa (KLIK)

You May Also Like

21 komentarze

  1. Z daleka ten strój wygląda jak mięciutka piżamka. Ale ogólnie wszystko jest dobrze, cieszę się, że wracasz na bloga, bo się stęskniłam i nie miałam co czytać. A co do brody - wyglądasz w niej genialnie. Pasuje Ci ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba. Wiem że to wygląda jak byś miał piżame. Ja też lubię Street Wear i też miałem taką myśl żeby to z czymś połączyć.Tylko zawsze jak ja coś mi się nie podoba i są to te buty, Fajnie by ta stylówka wyglądała z yezzy boost 350 v2 zeberki. By sie spk. połączyły z tym kolorowym dresem. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam i czekałam i się doczekałam Super powrót do Bloga :))) Broda w tej stylizacji komponuje się wspaniale dla mnie osobiście twoja broda to sztoos
    Skąd masz na takie stylizacje pomysły czekam na kolejne I wspaniały film na Yt POZDRAWIAM twoja widzka :)))) Możesz pozdrowić Justynę ������

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Stuard! Odważnie i to mi się podoba, tak trzymaj stary! Ps. Proszę podawaj dokladną nazwe butów, bluz, spodni, ponieważ jak znaleźć tą bluze skoro na ich stronie jest ponad 1200 modeli? Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj podpiszę ten zestaw dokładniej jak znajdę link :)

      Usuń
  5. Widać po tobie że polubiłeś rolę modela :) Na każdych zdjęciach wyglądasz bosko, a co do brody wyglądasz teraz bardziej dojrzale.
    Ludzie pewnie dlatego tak cię hejtują bo są do tego nie przyzywaczajeni, lecz powinni wiedzieć że każdy ma prawo do swych zmian. Bynajmniej ja do tych osób które cb hejtują nie należę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. :) Ja niestety mam odmienne zdanie co do tej stylówki. O ile bardzo podoba mi się golf - mimo, że biały nie jest moim ulubionym kolorem - to cała reszta zdecydowanie nie jest w moim guście. Podobają mi się zarówno eleganckie wydania, jak i te bardziej na luzie. Jednak ten look kojarzy mi się z facetem, który wstał za późno i jeszcze nieogolony, w piżamie wyskoczył do sklepu po bułki. Fajnie, że bawisz się modą, nie boisz się eksperymentować. Widać, że do tematu podchodzisz profesjonalnie. W tym przypadku jestem na nie, ale podoba mi się Twoje zaangażowanie ;) Pozdrawiam, O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :) Chce pokazać coś innego

      Usuń
    2. To bardzo ważne iść swoją drogą. Plus za "zdrowe" podejście także do odmiennej opinii i że się nie bulwersujesz, że komuś się nie podoba (a to niestety teraz bardzo częste) :)

      Usuń
  7. Elo masz zajebiste styluwki a takwogule zobaczysz mój kanał na YT KALIKSU plis daj suba

    OdpowiedzUsuń
  8. Facik jest kozacki życzę dalszego rozwoju bloga!!! Zamieniłbym może reeboki na jakieś jordany. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzisiejszych czasach odwaga i pomysł jest w cenie. Brawo!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona twoim blogiem. Twoje stylizacje są świetne i mega inspirujące. I fajnie wyglądasz z brodą, nie przejmuj się tymi ludźmi!! Pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja. Gratuluję odwagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z twoją twarzą to nieważne czy masz brodę czy nie, i tak wyglądasz dobrze :) Super wychodzisz na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń