Męska stylizacja z marynarką w kratę

by - lutego 17, 2018

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, która trochę kojarzy mi się z Wielką Brytanią. Bardzo
spodobały mi się eleganckie zestawienia. Postanowiłem połączyć białe spodnie z marynarką w kratę
oraz jeansową koszulą. Chciałem połączyć miejski look z wieczorową klasą.


Ostatnio zacząłem chodzić na wydarzenia modowe, np. pokazy i naprawdę mi się to spodobało. Nie miałem pojęcia, że polscy projektanci tworzą kolekcje na tak wysokim poziomie. Jeżeli macie ochotę, mogę dla Was robić częściej takie relacje na moich social mediach.

Niedawno zdecydowałem się na zakup czarnego klasycznego płaszcza, który pasuje do większości rzeczy z mojej szafy. To ponadczasowa odzież wierzchnia, w którą warto zainwestować.











spodnie-H&M
marynarka,płaszcz-zara
koszula,buty- Ralph Lauren
szal- Zalando

Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

6 komentarze

  1. Hej Stuart!
    Świetnie wyglądasz w tej i w poprzednich stylizacjach!
    Pozdrawiam #teamstuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji.Pasują do ciebie jasne kolory powinieneś częściej tak się ubierać. Super💕👍😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz twarz modela 😍 Jeju, po prostu świetnie wyglada na zdjeciach i każda stylizacja wspaniale z nią współgra 💞
    Czekam na następny wpis 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, ciekawe połączenie, przypomina mi angelski styl ;*

    OdpowiedzUsuń