Męska stylizacja z koszulka Metallica

by - lipca 15, 2017


Przychodzę do Was z moim nowym pomysłem, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. Od dawna myślałem nad stworzeniem miejsca, gdzie mógłbym dzielić się z Wami ciekawymi stylizacjami.
WPISY BĘDĄ POJAWIAĆ SIĘ:
- W KAŻDĄ SOBOTĘ
- O 19.00!


Jako pierwszy look chciałbym zaprezentować Wam coś innego, niż zazwyczaj możecie obserwować na moich social mediach. Chyba każdy wie, jak wygląda styl rockowy, ale czy znacie jego historię? Prekursorem był YSL, który zapoczątkował modę na skórzane kurtki, wysokie buty i czarne rurki. Natomiast najpopularniejszy nurt wywodzi się z lat 80. i zespołów, które wtedy były na topie. Dla nich to nie była tylko moda, ale i styl życia, którym zarażali swoich odbiorców. Dlatego na sobie mam koszulkę zespołu, którego kiedyś słuchałem – Metallica. Do tego mom jeans z wywiniętymi nogawkami i białe Vansy Slip-On.

Wyżej opisywany styl charakteryzuje się całą gamą kolorystyczną podartych lub za luźnych jeansów, skórzaną galanterią i okryciami wierzchnimi, ćwiekami, nitami, poszarpanymi kamizelkami i ciężkimi butami lub sportowymi trampkami.









Dajcie znać, czy przypadła Wam do gustu pierwsza stylizacja i czy będziecie czekać na kolejne?

okulary, bransoletka, spodnie i koszulka- H&M
buty- Vans

Stylizacja- Ashplumplum (KLIK)
Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

149 komentarze

  1. bardzo fajny look , podoba mi sie całkiem inna odsłona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Woow❤ Stuu super pomysł na tego bloga❤���� świetnie ci on wychodzi❤❤❤❤

      Usuń
    3. Stuu,ten blog jest niesamowity ���� Bradzi Lubie Cię oglądać na yt ���� Jesteś naprawdę super!! Chciałam bym się z tobą zobaczyć w moim mieście lodzi... Moja przyjaciółka i ja bardzo czekamy kiedy przyjdzie taka okazja by się zobaczyć �� Do zobaczenia ☺ Powidzenia z blogiem �� Pozdrawia Zuzia ��

      Usuń
  2. Ale stylówa 😎

    Powodzenia 👌🏿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale stylówa 😎
    Powodzenia 👌🏿

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się super blog ❤️��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!! W każdą sobotę o 19 nowy wpis :))

      Usuń
    2. Boże jaki ty przystojny na tych zdjęciach! 😍👌
      A przechodząc do tematu to super pomysł czekam na więcej!
      😉❤😊😘

      Usuń
  5. Nie moge sie doczekać kolejnych stylizacji🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny styl, ale czekam na coś w moim guście 😃. Pozdro Stuart

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna inicjatywa ;)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Bardzo w stylu Justina Biebera!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z dalszym pisaniem bloga ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się coś naprawdę mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blok �� Bardzo ciekawy i kreatywny powodzenia w dalszym rozwijamiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow zapowiada się nieźle ����

      Usuń
    2. Wow czekam na kolejną stylówkę

      Usuń
  12. Powodzenia z dalszym pisaniem bloga ����

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog,a najlepszy model❣❣❣

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post na początek 😁, stylizacja też super 😉 Najbardziej podoba mi się koszulka 😍 Czekam na kolejny wpis!
    http://chasing-books.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Super naprawdę . Zapowiada się ekstra blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie twoja nowa odslona, ze znalazles miejsce tym razem w swiecie mody. Roznorodnosc jest dobra. Nie moge doczekac sie kolejnych stylówek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zaskoczę was kolejnymi stylówkami! Dzięki za motywacje;*

      Usuń
  17. Mam nadzieję, że nie upadnie ten pomysł tak jak większość serii, kanałów (Stuu charytatywnie), grup itd.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Megaa blog👏😊 Czekam na kolejne stylizacje 👌👌Stuu ale model z Ciebie ❤😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog powodzenia w dalszym prowadzeniu ��
    Zapraszam do mnie
    Myrrjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo! Będę czytać na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Stuu super nispodzianka bo raczej niewiele osób wiedziało że założysz takie bloga. Aha i powodzonka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę was zaskakiwać :)) Wpadajcie na bloga bo będzie tutaj o wiele więcej niespodzianek

      Usuń
  22. Postarales się! Sztos ziom!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł! ❤️ Trzymamy kciuki żeby wszystko szło po Twojej myśli :))
    Teraz będzie cię można śledzić nie tylko poprzez akcje w których bierzesz udział ale też podglądnąć Twoje pomysły na stylówki co jest kozak opcją! 👊🏼💓

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł���� Będę obserwować twojego bloga ❤��

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny look😉
    Bardzo podoba mi się pomysł z blogiem 😁

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepszy Blog Ever!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fauny look😉 Bardzo podoba mi się pomysł z blogiem😁

    OdpowiedzUsuń
  28. Stuu kiedy filmik na Youtube?
    (Wiem, że ostatnio chorujesz, ale czekam i życzę powrotu do zdrowia ��) ŚWIETNA ROBOTA
    PS.pozdrów Kicie, Kermiego i Justynę ��

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł i wykonanie naprawdę super jak na pierwszy wpis! :) Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ŚWIETNA ROBOTA !
    (Stuu kiedy filmik na Youtube?
    Wiem,że ostatnio chorujesz,ale czekam.
    ŻYCZĘ POWROTU DO ZDROWIA😊
    I pozdrów JUSTYNĘ, KICIĘ I KERMIEGO😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jestem miło zaskoczona :) Fajnie cię zobaczyć w tej odsłonie, myślę że taki blog to świetny pomysł. Mam nadzieję, że następne posty też mnie zachwycą i że będziesz dla wielu facetów inspiracją rownież w sferze modowej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz gust. I zapowiada sie super blog. Na pewno uda sie Tobie go tworzyć przez dłuuuugi czas. Pozdrawiam <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże uwielbiam blogi D jeszcze w twoim wykonaniu wow

    Pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny pomysł Stuu! Powodzenia ������

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł! Tak dalej💙💚💛

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, jak na pierwszy wpis jest idealnie! Wszystko jest mega dopracowane, najbardziej wygląd przypadł mi do gustu :D Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Blog zapowiada się ciekawie :D
    Co do stylizacji, wydaje mi się ona mało rockowa, zbyt delikatna (bardziej pop mi się nasunął niż rock), a te jasne buty trochę psują całość (ciemniejsze bardziej by się wpasowały w klimat, lecz z drugiej strony wtedy mielibyśmy może zbyt czarno :/ ). Opinia kogoś kto się na modzie wgl nie zna jbc :p

    Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. No, no... Super pomysł, super blog :D Zaskakujesz... Będę zaglądać (co sobotę) :) Życzę powodzenia i trzymam kciuki ;)

    kolorowezyciebiedronki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dobry pomysł z tym blogiem. Mi się podoba! Będę czekać do każdej soboty o 19! Trzymaj tak dalej! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie no.Chociaż jestem dziewczyną to z pewnością będę odwiedzać twojego bloga! ��

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny pomysł z tym blogiem! Już nie mogę się doczekać następnych postów! Będę wpadać w każda sobotę☺️
    (Świetnie wyglądasz na tych zdjeciach��.)

    OdpowiedzUsuń
  43. Woow świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł z tym blogiem! Będę władać w każda sobotę!☺️
    (Genialnie wyglądasz na tych zdjęciach!!!😍😍😍.)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja, zapowiada się ciekawy blog!! Powodzenia!😀😘

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny blog,będę czytać każdy twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli chodzi o subkultury to jestem drazliwy. Styl ubioru to już nawyk A Ty jesteś pozerem. Jak już próbujesz wyglądać jak ktoś z rockersow to się ubierz tak jak oni, a nie naloz koszulkę zespołu i popularne rurki czy trampeczki, jeszcze ta podwinieta nogawka. Totalna zena.I napisz chociaż historie ich ubioru zgodnie z prawda

    OdpowiedzUsuń
  48. Super blog, będę czytać każdy twój wpis

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zestawienie! Ten outfit pasuje do Ciebie idealnie! Czekam na kolejne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny blog :D miejsce w którym możesz pokazać swoje inne "ja" c:
    Mam nadzieje że blog będzie się rozwijał, a wpisy będą pojawiać się częsciej!
    Powiedzenia stuu! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak dowiedziałam się o tym że zakładasz bloga byłam ciekawa co będzie i WOW! 😃😃😃 Jestem pod wrażeniem 🙄 nie jestem fanką tego typu muzyki ale syper styl i świetnie pasuje 😀 nie mogę się doczekać kolejnego wpisu ☺ pozdrawiam i trzymam kciuki w dalszym prowadzeniu i w zdrowiu ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  52. Gdy dowiedziałam się o tym że zakładasz bloga byłam ciekawa co będzie i tu WOW! 😀😀😀 super i styl i świetnie pasuje ☺☺ czekam na kolejny wpis 😃 pozdrawiam i trzymam kciuki w dalszym prowadzeniu bloga i zdrowiu ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  53. pierwszy wpis i już mi się podoba, coś czuje że będę tu wpadać co tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Powodzenia ❤️ Już zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  55. Powodzenia ����
    P.S. ten blog to jest PETARDA ������

    OdpowiedzUsuń
  56. Powodzenia ����
    P.S. ten blog to jest PETARDA ������

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podoba mi się ten look ���� bomba po prostu ��

    OdpowiedzUsuń
  58. Powodzonka����

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo Ciekawy wpis���� Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej Stuu. To żeś mnie zaskoczył na maksa. Często podziwiałam Twoje stylizacje w poprzednich latach będąc na Twoim kanale na YouTubie i powiem Ci, że masz coś takiego w sobie, co potrafi przykuć widza i to u Ciebie zauważyłam od razu stając się moim jednym z najbardziej kreatywnych ludzi, którzy są już jakąś częścią YouTuba od kilku lat.
    Życzę Ci powodzenia w Twoim nowym blogu na który zamierzam często wpadać i podglądać oraz co najważniejsze dla Ciebie na teraz to żebyś wyzdrowiał i stał z większą siłą niż masz.
    Pozdrowienia z Gdańska.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna stylizacja
    Powodzenia ❤

    OdpowiedzUsuń
  62. Super blog, Będę tutaj wpadać co tydzień ;3 Powodzenia!😘

    OdpowiedzUsuń
  63. fajny masz styl oby było ich więcej lecz te buty troszkę�� psują tę stylkę ale jak na początek to nieźle ����

    OdpowiedzUsuń
  64. Super! Prowadź tak bloga cały czas!❤

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny pomysł na bloga, będę wpadać regularnie. piona Stuu;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie mogę się doczekać kolejnego posta i kolejnej stylizacji. Oby tak dalej!�� ��

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny post! Nie mogę się doczekać kolejnego! Powodzenia w pisaniu bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  68. Woah! Mega stylówka! I nawet sie czegos dowiedziałam o stylu rockowym, brakowało mi czegoś takiego! Oby tak dalej, trzymam kciuki! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  69. Spoko pomysł :) Gratuluję pomysłu i sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mega jest 😍💫 powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny pomysł! Z chęcią będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Super stylizacja ������������

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny wpis!!💫💖 Życzę ci powodzenia z blogiem!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny look:)oby tak dalej, POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  75. Super look, i nie potrafię doczekać się już na kolejne.
    No i oczywiście super pomysł na bloga Stuart

    OdpowiedzUsuń
  76. Teraz wiem co robić w sobotę wieczorem Powodzenia Stuart:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Teraz wiem co robić w sobotę wieczorem Powodzenia Stuart:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Super stylizacja, zdrowiej stuu jesteśmy z tb��.

    N.K

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapowiada się ciekawy blog <3 Z chęcią będę go odwiedzać <3 Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetnie się zaczyna! Nie mogę doczekać się dalszej części ��

    OdpowiedzUsuń
  81. super blog, będe tu w każdą sobote!

    OdpowiedzUsuń
  82. Super stylizacja! Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  83. Super blog�� czekam na kolejne stylizacje i powodzenia Stuart! ����❤

    OdpowiedzUsuń
  84. Super stylizacja ����

    OdpowiedzUsuń
  85. No ciekawy jestem jak poradzi sobie twój blog.. jak wiemy mamy na rynku wiele tego typu blogów.. życzę powiedzenia szczerze z serca ale będąc szczerym mi nie przypadło do gustu. Zobaczymy co będzie dalej.. pomysł bardzo fajny i widać że mega przemyślany za co wielkie ukłony :p

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo fauny pomysł z tym blogiem ��
    Stylizacja po prostu THE BEST ��
    Bardzo lubię czytać blogi wiec będę miała co robić w czasie nudy w weekend��
    Powiem tylko jedno krótkie zdanie:
    Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA KILEJNY POST ��������

    OdpowiedzUsuń
  87. podoba mi się to będzie zajebisty blog

    OdpowiedzUsuń
  88. Uważam, że pójście do hmu i wzięcie kilku pierwszych rzeczy z brzegu to za mało, by rozpocząć bloga modowego. Nie chcę jednak mówić, że nie masz gustu, gdyż mam nadzieje, że w następnym wpisie zaskoczysz nas czymś bardziej innowacyjnym i nietypowym. Mimo to, życzę powodzenia z blogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początek :) Moja szafa będzie się powiększać z wpisu na wpis, ale zależy mi na tym, żeby były yo rzeczy dostępne dla każdego w dobrej cenie :))

      Usuń
  89. Blog super������ się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajna ta twoja stylówka...Extra <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Super blog ❤ Pierwsza stylizacja bardzo fajna ❤

    OdpowiedzUsuń
  92. Super pomysł żeby otworzyć swój własny blog 👏❤ Fajna stylówka❤

    OdpowiedzUsuń
  93. Super look mega się cieszę że założyłeś bloga :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. O kurczę Stuart nie spodziewałem się mordeczko że kiedyś podejmiesz taki krok. Super pomysł powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  95. Mega pomysł, mega stylizacja, mega zdjęcia. Nic dodać nic ująć, czekamy chyba wszyscy na kolejne wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Stuu jako bloger modowy. . Tego bym się nie spodziewala. Zaczynales od minecrafta i tak bardzo się rozwijasz. Brawo i powodzenia! (Czekam z niecierpliwością na kolejny post) :*

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie wierzę masz bloga modowego! Wiesz kiedyś minecraft a teraz coś w zupełnie innym kierunku. Nie no SUPER! Powodzonka i czekam z niecierpliwością na kolejny post. :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Według mnie dobra opcja z blogiem jako uzupełnienie do kanału na youtube.
    Jeśli chcesz zerknij do mnie :)
    kanooshi.blogspot.com
    site-tech-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Super ❤️����

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetna stylizacja! Będę wpadać często ^^

    OdpowiedzUsuń
  101. Super pomysł Stuu, powodzenia ��

    OdpowiedzUsuń
  102. Super pomysł Stuu, powodzenia ��

    OdpowiedzUsuń
  103. Super pomysł żeby założyć bloga tu poznamy Ciebie z innej strony niż tak jak pokazujesz siebie na yt. Możesz nas też zainspirować i dzięki tobie moźemy znaleźć siebie w stylizacjach.
    Możesz też zrobić tak że co ciekawsze stylizacje będą podesłać Ci widzowie i te lepsze wstawiasz na bloga.
    Pozdrawiam oraz życzę dalszego rozwoju i takiego powodzienia bloga
    Małgosia Piątkowska

    OdpowiedzUsuń
  104. Super pomysł żeby założyć bloga tu poznamy Ciebie z innej strony niż tak jak pokazujesz siebie na yt. Możesz nas też zainspirować i dzięki tobie moźemy znaleźć siebie w stylizacjach.
    Możesz też zrobić tak że co ciekawsze stylizacje będą podesłać Ci widzowie i te lepsze wstawiasz na bloga.
    Pozdrawiam oraz życzę dalszego rozwoju i takiego powodzienia bloga
    Małgosia Piątkowska

    OdpowiedzUsuń
  105. Fajny blog.
    Na moim znajdziecie mój 1 wpis.
    ROBIE RECENZJE TELEFONÓW.
    dawidrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Nice :)
    zapraszam do mnie: www.jakub-burdzy.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny pomysł, trzymam kciuki żeby wszystko jak najlepiej się udało.
    PS wracaj szybko to zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo podoba mi się outfit(bardzo do ciebie pasuje), jak i sam blog! Na pewno będę tu zaglądać jak najczęściej. Pozdrawiam i powodzenia w prowadzeniu strony ��

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetny pomysł z tym blogiem. Stylizacja bardzo do Ciebie pasuje. Powodzenia w dalszym rozwoju. Trzymam kciuki ��

    OdpowiedzUsuń
  110. Minty Girl :322 lipca 2017 10:22

    Super ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  111. STUART CZEMU CIAGLE PODWIJASZ SPODNIE,ZAUWAZYPEM TO ZE NA KAZDEJ STYLIZACJI SĄ PODWINIETE , DLACZEGO?

    OdpowiedzUsuń
  112. Super wgl jesteś najlepszy na swój sposób i wgl pozdrowisz jesteś naj naj

    OdpowiedzUsuń
  113. Jesteś super....... tak jak zawsze ���� jesteś ładny chudy przystojny i wgl śliczny itd pozdrowisz???❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  114. Super stylizacja - i te podwinięte spodnie to rewelacyjny pomysł. Wyglądają świetnie :) Szkoda że teraz już coraz zimniek :( pozdrowienia, zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  115. Wybierając produkty takie, jak Tommy Hilfiger koszulka, można zapewnić sobie niebanalny wygląd. Z ich pomocą zyskuje się ponadczasowy wygląd oraz wygodę. tommy hilfiger koszulka

    OdpowiedzUsuń