Żółta bluza i płomienie

by - maja 05, 2018

Wracam po krótkiej przerwie i mam dla Was ognistą stylówkę. Żółty to najmodniejszy kolor tego sezonu, 
więc postanowiłem zaprezentować moją street'ową wersję tego trendu. Luźna bluza z printami z ostatniej trasy koncertowej Justina Biebera oraz czarny golf, który dodaje charakteru. Do tego najwygodniejsze na świecie jeansy i oczywiście najpopularniejsze wśród miłośników deski - Vansy z płomieniami po bokach.


Tak, jak już wspominałem mój styl się zmienia i wybieram coraz bardziej zróżnicowane outfity. 
Przygotujcie się na niezłe szaleństwo, bo z tygodnia na tydzień będzie coraz ciekawiej. Już sam nie mogę się doczekać, aż zobaczycie, co dla Was mam.









Czy założylibyście tą stylizację? Macie swoją ulubioną bluzę? Koniecznie powiedzcie, co sądzicie i wracajcie na bloga już za tydzień, bo będzie się działo ;)

bluza - H&M
golf - Calvin Klein
spodnie - Topman
buty - Vans

Stylizacja - Julia Lulkowska (KLIK)

Zdjęcia - Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

25 komentarze

  1. Całkiem niezła stylowa tylko zamiast bluzy Justin Bieber lepiej do ubioru dopasowuje się bluza Thrasher Magazine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ❤️ Żółty Ci pasuje 💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba. Chciałbym bardzo nosić taką stylizację. Najbardziej spodobała mi się bluza oraz buty. Nie mogę się doczekać następnej fantastycznej stylizacji jaką wymyślisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziena ziom. Staramy się z ekipą, żeby cały czas było coś cool ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Chciałbym mieć taką stylizację. Najbardziej spodobała mi się bluza oraz buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tydzień coś lepszego!!
    Stuu jestem pełna podziwu że przy robieniu filmików na yt które są mega dobre!! Masz czas na mega bloga!! Oby tak dalej! Z roku na rok naprawdę Stuu robisz niesamowite rzeczy po prosty wow!! Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów oraz dużo siły i zdrowia bo na pewno się przyda!! 💓💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jesteście mega, nakręcacie mnie do działania. Pracuję z super ekipą, żeby cały czas dawać wam jeszcze więcej jakościowego kontentu, także super, że się podoba. Zdrowia i dla ciebie, to najważniejsze ;) <3

      Usuń
  7. Wsm jak tak teraz patrze to ładniw ci z tą brodą w niektórych lookach xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg megga widziałam post na ig i lepiej by było jakbyś tutaj dodawał wpisy �� ale zamurowało megga dlaczego tak na co dzień nie chodzisz???

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza super ��������

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że odwazyłeś się na taką bluzę bo naprawdę jest świetna, i ten golf :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bieber'a nie lubię, ale stylówa fajna!
    Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej stylizacji tego typu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy kolejny odcinek jurassic park (?) z ReZim? XDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Stuart moj sutku <3 Pamietam jeszcze jak zawsze wracalem ze szkoly i tylko czekalem razem z bratem na nowy odcinek polskiego pingwina codziennie, pamietam jeszcze te drzwi ktore niedzialaly i musiales czasami wychodzic przez okno na live'ach albo filmik jak jadles schabowego haha i ten obraz z miastem i budynkami. Ogladalem od 1 sezonu minecrafta wszystkie twoje filmiki. Byles moim ulubionym youtuberem przez tak duzo lat ja mieszkalem w Manchesterze i jak zobaczylem jak jedziesz do durdledoor to pokazalem mamie jakie to super miejsce i twoj filmik i w moje urodziny tam pojechalismy. Kiedy bylem maly to ogladalem filmiki twoje bo tez mieszkales w anglii jak ja i tez mowiles po polsku i zawsze rozumialem twoja sytuacje bo sam w takiej bylem i bylo relatable. Teraz jak zaczalem znowu spogladac na twoje filmiki to przypomnialem sobie jak mamy ze soba duzo wspolnego jak opowiadasz o swoim zyciu to jak byles w moim wieku teraz to mamy podobna sytuacje :( . Ja tez juz mieszkam spowrotem w polsce, niemoge cwiczyc na silowni a bardzo chcialbym i tyle ze az niemoge nawet te drganie miesni i te ocd z trzema razami. Chociaz twoj content dzisiaj jest o wiele rozny od tego kiedys i jest on wycelowany w troche mlodszych to i tak cie podziwiam i widac ile zrobiles progressu i jaki osiagnales sukces, wazne zebys byl szczescliwy z tego co robisz i na zawsze bede pamietal cie jak bardzo wielka role odegrales w moim zyciu i zostaniesz moja inspiracja.

    Wiem ze niepowininem tego napisac jako komentarz pod twoim blogiem ale sadzilem ze bardzo chcialbym abys zobaczyl ze masz dalej prawdziwych fanow i popcha cie to do grindowania dalej. Niestety moj polski niejest najlepszy i troche slabo to napisalem ale mysle ze zrozumiesz moje uczucia, az mi sie lezka w oku kreci jak to pisze.

    I tak w ogole to zajebista stylizacja i dopasowanie butow do bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziena ziom! To jest dla mnie najlepsza nagroda <3 nawet nie wiem, co powiedzieć. Jesteście dla mnie mega ważni, to dla was tworzę. Mam nadzieję, że kolejne stylówy będą się jeszcze bardziej podobać! :P

      Usuń