Czarna klasyczna męska stylizacja

by - kwietnia 14, 2018

Prosiliście mnie o elegancką stylizację, dlatego przychodzę dzisiaj do Was z tak klimatyczną sesją.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam ona do gustu tak, jak i mnie. Czarny płaszcz powinien znajdować
się w każdej szafie, zarówno męskiej, jak i damskiej. To baza wielu stylizacji w różnych stylach. Do
niego dopasowałem ciemny golf, spodnie w kratę i pasek Gucci, który jest dwustronny, więc można go
nosić na różne sposoby.


Kilka dni temu byłem w Londynie i kupiłem nowe ciuchy, które już niedługo będę chciał pokazać na
blogu. Kiedy w lipcu tego roku opublikowałem pierwszy wpis, nie wiedziałem, że tak szybko zmieni się
mój styl i spodoba mi się aż tak bardzo moda. Chcę dla Was się rozwijać i tworzyć coraz lepsze looki.









W komentarzach możecie mi polecić fajne sklepy online z męską odzieżą lub dodatkami :>

Co myślicie o tej stylizacji?

buty-Vans
spodnie,płaszcz,golf-Zara
pasek-Gucci


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)


Zdjęcia- Fotograf Warszawa (KLIK)

You May Also Like

8 komentarze

  1. Elegancko 👌👌💎💎 Wyglądasz świetnie nic dodać nic ująć 😍😍💣💣🔥🔥 Pozdrawiam serdecznie 😉😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie. Super wyglądasz z tą brodą. I wgl cała stylizacja jest super. Pozdrawiam ❤��☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow superancko pasek z gucci się żuca w oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku mi się tw broda nie podobała ale to kwestia czasu czy są jeszcee takie osoby co się przyczepiają do niej??

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda twoja stylizacja jest coraz lepsza. Bardzo przystojnie wyglądasz w brodzie.
    Pozdrawiam. #teamstuu ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo dobrze! Myśle, że w szafach większej ilości osób dominuje kolor czarny, a więc każdy znajdzie element, który wykorzysta nawet w codziennej stylizacji, żeby dodać look’owi elegancji. Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny to zdecydowanie Twój kolor!
    Męsko, elegancko, idealnie. Dobra robota!
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń