Do czego założę jeansową koszulę?

by - grudnia 02, 2017

To chyba jedna z najprostszych stylizacji na moim blogu, ale też wstęp do tego, co pojawi się w kolejnych wpisach. Chciałbym, żeby każdy znalazł na tej stronie coś dla siebie. Do wojskowej bomberki dobrałem czarne spodnie i białe trampki. Niedawno zakupiłem sporo nowych ciuchów, żeby rozwinąć bardziej moje stylizacje, więc pojawią się one już od następnych looków.  Jeżeli znacie ciekawe polskie lub zagraniczne marki z modą męską, to koniecznie dajcie mi o nich znać w komentarzach. Niestety dziewczyny/kobiety mają dużo prostszą sytuację. W sklepach jest o wiele więcej damskich rzeczy. :(



Do gustu bardzo przypadły Wam moje parodie Szkoły, które znajdziecie tutaj: KLIK. Jeżeli ktoś jeszcze ich nie widział, to zachęcam Was do nadrobienia wszystkich odcinków.









Dajcie znać, czy wolicie proste stylizacje, czy bardziej szalone w moim wykonaniu?


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)


Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

kurtka-Wrangler
koszula-Diverse
spodnie-H&M
buty-Vansa

You May Also Like

16 komentarze

  1. Każdy nowy wpis jest lepszy od poprzedniego. Nie wiem czemu, ale w tym minimalistyczny looku jest coś, co sprawia, że chce się na niego patrzeć godzinami. A jaj ty jesteś w to ubrany, to tym bardziej. Mega propsy za to ❤🙆

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myśle Stuu że szalone są lepsze.✌Twój blog fajny jest nie.Stuu a zrobisz kolejny sezon Parodi Szkoły?Wciągneło to.Kiedy się spotkamy?Może odwiedzisz Bydgoszcz jakoś?Bo u nas nie byłeś jeszcze.💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej utylizacji.Pasuje do cv jeansowa koszula i mógłbyś robić więcej stylizacji z taką koszulą.Uwielbiam twojego bloga💋💕💞💪

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Pasuje ci jeansowa koszula. Twój blog jest najlepszy 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo już działa xd😂❤ bardzo mi się podoba ta stylizacja ❤❤❤ naprawdę superowo❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Stuu twoje stylizacje nie są ok one są boskie wiem że nie odpiszesz na instagramie ale ja mam dla ciebie wiersz dla którego poświęciłam mnóstwo czasu tylko warunek odpisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy nowy wpis jest coraz lepszy! Nie wierze jak to robisz?! Masz super styl i nie porzucaj go nigdy! Kocham cie takiego jakim jesteś <3 (Jako youtubera bez skojarzeń :D) Ale jesteś najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wyglądasz super w tej stylizacji, bardzo męsko😎 hehe
    Świetny kolor ma ta bomberka, miodzio👌
    Fajnie jak robisz różnorodne stylizacje, jak do tej pory. Ogólnie propsy dla fotografa, bo świetne ci foty cyknął😉

    Inponujesz mi, cały czas działasz, coś robisz, po prostu nie marnujesz czasu. Pamiętaj więc, ciśnij, ciśnij i jeszcze raz ciśnij😂 W sumie jak tak często o tym mówisz to motywuje do działania, NAWET MNIE! Wtedy zapominam o różnych przykrych sprawach które mnie dotykają i czuję się szczęśliwsza. Dzięki Ci za wszystko, jesteś NAJLEPSZY!❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula i spodie pasują do sb idealnie! Buty bum zmienił na Nike Huarache białe ale to mały szczegłó pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarombiste zdjęcia jesteś bardzo fotogeniczny i przystojny �� ��

    OdpowiedzUsuń