Męska stylizacja z elegancką koszulą

by - listopada 25, 2017

Dzisiaj przychodzę do Was z bardziej eleganckim wydaniem. Wiem, że takie stylizacje bardzo Wam się podobają. Do luźnej koszuli w pasy dobrałem kurtkę wykonaną z ciemnego jeansu. Połączyłem to ze sztybletami, które wcześniej mogliście już zobaczyć na moim blogu oraz z czarnym szalem i podartymi spodniami, które miały nadać ekstrawagancki akcent całości.



Słyszeliście historię powstania podartych jeansów? Jest kilka wersji i nikt do końca nie wie, która z nich jest prawdziwa. Często się mówi, że statek, który przewoził ogromne ilości spodni, uległ zniszczeniu, a wraz z nim cały towar znajdujący się wewnątrz. Aby firma nie miała ogromnych strat, zaczęto sprzedawać uszkodzone egzemplarze i tak powstała moda na wytarte i dziurawe spodnie. Jak myślicie? To tylko legenda czy prawda?

Bardzo się cieszę, że tak mocno przypadła Wam do gustu sesja ze zwycięzcą konkursu. Tak jak wcześniej wspominałem, planuję wpisy z innymi youtuberami/blogerami w przyszłości.








Dajcie znać, jak ten look Wam się podoba?

Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

koszula- Re.design
buty-H&M
katanka-Male Me
spodnie-Zara
szal- House

You May Also Like

11 komentarze

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest typowo męska. Ale ty jesteś fotogeniczny :) zawsze każda stylizacja na tobie dobrze leży. Pasujesz na modela.
    A kiedy będzie stylizacja z tym jasnym płaszczem który do ciebie dotarł?
    Także rób dalej swoje a fani cie będą wspierać.
    Pozdrawiam gorąco mój modelu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej stylizacji <3
    Nadal czekam aż zrobisz tą z ubraniami z Twojego sklepu i może jakąś świąteczną? Byłoby super ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest elegancko stylowo i są te buty które mi się tak podobają ♥
    jedyne co bym zmieniła w tej stylizacji to spodnie z dużymi dziurami zamieniłabym na takie z mniejszymi - ale ja tam się nie znam na tym za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super �� jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu to jest chyba moja ulubiona stylizacja ♥♥ no to fajnie bo będę miała nową tapetę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pasuje ci ta stylizacja.Jest ona elegancka i zarazem luźna na codzienne wyjścia. To mi się podoba. Czekam na stylizacje z tym płaszczem. Pozdrawiam 💞💕💋❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pasuje ci ta stylizacja.Jest ona elegancka i zarazem luźna na codzienne wyjścia. To mi się podoba. Czekam na stylizacje z tym płaszczem. Pozdrawiam 💞💕💋❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Stuu, super jest ta stylizacja i wszystkie są super xdd Ale ja chciałam napisać ci ze jesteś naprawdę super i gratuluje ci odwagi jaka masz w sobie ❤️Ja takiej nie mam, ale będę się starać Bardzo fajnie odbierasz stylizacje i oby częściej były takie fajne stylizacje Pozdrawiam cię mocno
    Zuzia ❣️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja słyszałam, że jak górnicy pracowali właśnie w jeansach, bo były bardziej trwałe niż inny materiał to klęczeli na kolanach i przez to właśnie mieli dziury na kolanach no i od tego się zaczęło. Ogólnie bardzo fajna stylówka ��❤��

    OdpowiedzUsuń