Codzienna stylizacja z czarna ramoneska

by - września 16, 2017

W czasie kiedy robiłem tę sesję, na dworze była dosyć śmieszna pogoda, bo z jednej strony padał deszcz, a z drugiej świeciło mocne słońce i to pewnie jeden z ostatnich wpisów z krótkimi spodenkami, który pojawi się na moim blogu w najbliższym czasie. Muszę zaopatrzyć się w bardziej jesienną garderobę. Ta sesja kojarzy mi się z deszczową piosenką. Czasami mamy taki dzień, że chcemy szybko się wyszykować i czuć się komfortowo. I właśnie ten look taki jest. Bardzo wygodna, luźna bawełniana koszulka, do tego szorty, adidasy i czarna ramoneska.  Kurtki ramoneski to element garderoby, który najczęściej kojarzy się ze skórą naturalną i rockiem. Ich popularność wzrosła do tego stopnia, że aktualnie występują w różnych kolorach oraz wzorach. Kiedyś nosili je członkowie gangów motocyklowych. Postanowiłem pokazać Wam ją w trochę innym wydaniu, ale pewnie w kolejnych wpisach pojawi się też w mocniejszej wersji.
















Niedługo pojawią się projekty, nad którymi teraz sporo pracuję i mam nadzieję, że efekty będą bardzo zadowalające. Koniecznie śledźcie moje social media, żeby być na bieżąco. Do zobaczenia w kolejną sobotę o 19!
ramoneska-JARMULA
koszulka- Wrangler
spodenki- New Look Men
buty-Reebok Classic

Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

58 komentarze

  1. Cześć Stuu <3
    Mega stylizacja, a twój uśmiech na tych zdjęciach to już w ogóle mega <3
    Pozdrawiam
    Natalia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema Stuu!
    Fantastyczny pomysł miałeś.
    Mi ta stylizacja przypomina tak ala sportowo i tak na codzień. Powiem Ci że ta stylizacja na prawdę przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam
    Kacper ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł tego looku :) Bardzo się cieszę, że przypadł ci do gustu

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylowka. Idealnie na tobie pasuje. Nie mogę doczekać się kolejnych wpisów! Mam nadzieje ze nas zaskoczysz! ;") ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stylizacja ❤️ Śliczna koszulka. To wszystko świetnie się komponuje 😇 Cieszę się, że jest więcej uśmiechu. Tak trzymać ♥️ A tak w ogóle, jak ze zdrowiem, wszystko już w porządku? 😏💞

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jakbyś chodził uśmiechnięty przez całe życie a ta stylizacja mega no normalnie jak profesjonalny model💕💕💕👍👍👍😘😘😘💋💋

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylowa! A jak ze zdrowiem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły z Ciebie model!👌😊pasuje Ci taka stylizacja🖒mi się bardzo podoba a najlepsze zdj z uśmiechem 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Roześmiałam sie na widok zdjęcia z uśmiechem słodka mortka stylizacja bardzo miępodoba MEGA !!❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech Mega 😂😂😂😂 i cie kocham wyglądasz super jak zawsze :-) pozdrawiam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz niestety nie czytasz i niw odpisujesz na kom ale i tak napisze. Mega mi sie podoba ta stylizacja. Ramoneske pokaże tacie bo jest super i jemu by pasowala. Fajnie prowadzisz blog. Ja podczas twojej chproby caly czas sledzilam co tam u ciebie i wiem ze dlugo cie nie bylo na yt ale ja jalo jedna z tqoich wiernych widzek (ogladam cie od 2 lat) bede wszedzie (ig, snap, yt, fb, blog) gdzie sie da i starala sie ci pomoc. Rozpisalam sie jesli tp czytasz to dziękuję. Jeszcze dodam ze twoje filmy mi sprawiaja wielka przyjemność i czesto poprawiaja humor w moim trudnym życiu. Uwielbiam cię i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja super i ty w roli modela extra:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo deszczu sesja wyszła zajebiście :) Uśmiechaj się częściej na zdjęciach ♥ i masz rację trzeba ogarnąć jesienną garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo stylowo�� Wszystko jak zwykle dopięte na każdy guziczek,podziwiam��

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem jedna z lepszych stylizacji, wyglądasz naprawdę super!! 💕👌🏼jak można sobie poprawić sobie humor widząc Ciebie takiego uśmiechniętego,serio 😌😚 Bardzo cieszę się że teraz poza yt można zobaczyć Cię trochę w innym wydaniu!! czekam na kolejne wpisy ziomek! ✊💓

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na więcej ����
    ( wracaj do wałbrzycha )

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na więcej��
    (wracaj do wałbrzycha)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podobaja mi sie spodenki są zbyt obcisłe zamienila bym je na jakies jeansy albo zwykle spodnie a reszta jest kozak �� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej stuu właśnie się uczę na sprawdzian ale musiałam zrobić sobie przerwę na twój blog! Jest super! Kocham cię i pozdrawiam. Lula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że chociaż na chwilę mogłem odciągnąć Cię od nauki :))

      Usuń
  20. Jestem w ogromnym szoku...:) Kolor bluzki idealnie do Ciebie pasuje :) cała stylizacja MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Studia jesteś śliczny�� Twój uśmiech i enregia jest wielkim zapałem. Jesteś ogromnym przykładem. Bardzo cie lubię
    PS
    Pozdrawiam cie cieplutko. Kiedy spotanie w W-wie? Było na Skarbka z gór w pizzeria ale nie mogłam być��☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kreacja (jak zawsze) przemyślana, idealnie dobrana i wogule. ������
    A i jaki masz e mail bo mam do ciebie sprawę na której mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Studia jesteś śliczny😙 Twój uśmiech i enregia jest wielkim zapałem. Jesteś ogromnym przykładem. Bardzo cie lubię
    PS
    Pozdrawiam cie cieplutko. Kiedy spotanie w W-wie? Było na Skarbka z gór w pizzeria ale nie mogłam być😢☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko coś organizuje to daję wam od razu znać :) Śledź moje social media!

      Usuń
  24. Super wyglądasz tak jak zawsze pozdrawiam cię bardzo serdecznie Dominika

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Stuu! Naprawdę świetna stylizacja, mega do ciebie pasuje :) Śliczny uśmiech! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie no materiał na modela :P, oglądam cię z 4 lata teraz i ciągle cię uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!!! Najlepsza stylizacja do tej pory :) Bardzo pasuje Ci niebieski kolor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurde Stuart genialnie wymyślone te krótkie spodenki i Kurtka! Zarąbiście to połączyłeś, szczególnie fajnie dopasowane do nietypowej pogody haha, ja bym na coś takiego nie wpadła :c pozdrawiam serdecznie mordeczko i obyś dalej miał takie super pomysły^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylówka 🔥 Ekstra blog!
    Trzymaj tak dalej 💪 Pozdrawiam serdecznie Jasiek😃

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiech powalający �� szaleństwo �� co tu dużo pisać ładnemu we wszystkim ładnie :) stylizacja na w 100 % pasującą do Ciebie �� Też jestem zdania że świetnie jest Ci w takim kolorze �� Powinieneś częściej ubierać się na niebiesko �� Pozdrawiam i wysyłam DUŻEGO Buziaka �� Patrycja ��

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy to czytasz ale naprawdę ta stylizacja supeer ❤ ten uśmiech jejjkuu 🙌❤❤oby tak dalej ❤❤👏

    OdpowiedzUsuń
  34. Siema STuu
    Świetna stylowa i ten uśmiech!!����też mam ramoneske i uważam że to spoko rozwiązanie ale mam pytanie Na jaki adres wysyłać Fan mail bo nie wiem czy w związku z tą chęcią przeprowadzki nie zmieniasz adresu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. SIEMA STUU JESTES KOZAK MORDOLENCJA DODASZ NA SNAPIE BartO

    OdpowiedzUsuń
  36. Po prostu świetnie! 💓 Nic dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  37. genialnie wygladasz jak zawsze czego ty nie ubierzesz i tak genialie wygadasz.Wyczkuje z niecierpliwoscia nowego wpisu :) pozdrawiam dominika b.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak ładnie wychodzisz na zdjęciach, idź do top model.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ramoneska zawsze dodaje stylu i męskości :)

    OdpowiedzUsuń