Miejski look męski- Beżowy płaszcz

by - lutego 24, 2018

Dzisiaj przychodzę do Was z bardziej streetową i miejską stylówką. Beżowy trencz każdy powinien
mieć w swojej szafie i pasuje on, jak widzicie, nie tylko do eleganckiego garnituru, lecz także bluzy
z różą oraz adidasów.


Od dawna szukałem sportowych butów, które będą pasowały mi do różnych ciekawych stylizacji, ale nie
będą oklepanym modelem, który już wszystkim się znudził. Dlatego zdecydowałem się na te białe
adidasy, które są jednymi z wygodniejszych butów, jakie mam w swojej szafie. Jeżeli znacie inne modele
warte uwagi – koniecznie dajcie mi znać.

Sesja była robiona już jakiś czas temu, dlatego w tle widzicie jeszcze świąteczne światełka oraz śnieg,
ale mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu.









Czekam na Wasze komentarze i zapraszam do zapoznania się z poprzednimi wpisami.

spodnie-Zara
płaszcz,bluza- Hazel
buty- Adidas
bransoletki-H&M


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)


Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

30 komentarze

  1. Najlepsza stylizacja ever 😍 Najbardziej mi się podoba ❤️🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam sie w tej bluzie
    Śliczna stylizacja jak zawsze🔥

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczem mnie kupiłeś ;)
    Pozdrawiam cieplutko w ten okrutnie zimny dzień i życzę dobrego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza 👌💖
    Bardzo ładne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz i bluza👌😃 a fotki ekstra!👍Ps:Ten termos kubek z fanarta jest nowy👌 tylko nie chciało się zmieścić całe w kartonie.Pozdrawiam Cię #teamstuu ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka laleczka chciałabym chodzić do cb na siłownie ale za daleko (Niestety) : ((

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja. Jest codzienna ale równierz elegancka. Czekam na równie wspaniałe stylizacje💕😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że do tego fitu bardziej by leżały skinny lub slim jeansy ale i tak klasa,płaszcz mnie kupił
    ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Meeega stylizacja! Jedna z najlepszych na Twoim blogu.
    Czekam na więcej takich super kombinacji.
    Pozdrawiam z Krakowa ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty ☺️ Kurtka Też �� a ta bluza �� i jeszcze pudrowa ��
    PS super zdjęcia ����
    PSS gdzie chodzisz na siłownie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super styl a może byś poczytał na filmie komentarze pozdrawiam mają jesteś najlepszym youtuberem

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow fajne��

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wgl jesteś sweet i piękny Kraszi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziu Stuard cudny styl.Najbardziej pasuje do ciebie ❤❤❤��

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja!��
    Bluza podoba mi się najbardziej. Wszystko tak dobrze do siebie pasuje!��

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylyzacja Stuu��.
    A i mam pytanie, skąd wziąłeś pomysł na tą stylizację?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie dostanę taką bluzę?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wedlug mnie do tych spodni bardziej pasowałyby sztyblety zamiast adidasów

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płaszcz bardzo Ci pasuję. :) Pozdrawiam, O.

    OdpowiedzUsuń