Total look ze sklepu House- Jesienna stylizacja

by - października 28, 2017

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylówką, która w całości składa się z rzeczy, które znalazłem w sklepie House. Postawiłem na tłoczoną granatową marynarkę, ciemne, lekko przecierane jeansy, biały t-shirt, czarne sportowe buty za kostkę i długi mięciutki szal, który jest idealnym akcentem na jesień. Zdecydowałem się na luźniejszy dodatek-plecak z eco skóry,który swobodnie można założyć do szkoły, ale i też do bardziej eleganckich stylizacji.  Bardzo się cieszę, że ostatni wpis przypadł Wam tak do gustu i pozostawiliście aż tyle komentarzy, na które staram się jak najczęściej odpowiadać. U mnie ostatnio działo się tak wiele rzeczy! Mam nadzieję, że na bieżąco śledzicie moje social media i jesteście ze mną każdego dnia.











Jeżeli chcielibyście zobaczyć więcej takich stylówek, to piszcie w komentarzach, jakie inne sklepy mam odwiedzić?

Przypominam, że zbierając i rejestrując kody spod nakrętek Sprite i Fanty na woah.com możecie zgarnąć 30% zniżki na ciuchy z House'a!

Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

Cała stylizacja- House

You May Also Like

49 komentarze

  1. Super czemu nie ma sesji ze zwycięzcą? Oglądałam szkołę 3 sztosik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wszystko super wyszło. Myślę że jeszcze trochę no i będziemy cię widzieć na wybiegu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja!❤ Będziesz może kiedyś w Opolu?:))
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia Stuart��

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak model z jakiejś reklamy 😂❤️ Podoba mi się, jesteś w tym taki elegancki 😏
    Mógłbyś teraz odwiedzić np. Reserved 🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci szaliki...������❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja.Pasuje do ciebie marynarka i ten szalik. Jak zawsze super wyszło ale mógłbyś się więcej uśmiechać. Wyglądasz elegancko ale zarazem codziennie.💋❤😘💕

    Do następnej stylizacji mógłbyś odwiedzić sklep Stradivarius.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mariola kiedrzyn2 listopada 2017 12:29

    Stylizacja jest super. Oglądam wszystkie odcinki szkoły są mega trzymaj tak dalej ����

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej stuu. Wiem ze takich wiadomości masz multum ale mieszkam w uk od około roku. Chodzę tu teraz do 10 klasy więc zaczyna się GSCE itp. Zastanawiam się czy wracać do polski po testach czy tez próbować skończyć uniwersytet. Wiem ze tu mieszkales długo więc może mi coś doradzis. Poza tym oczywiście sztos fota

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku mega Stuart!! Najlepsza stylówka ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Stylizacja jak zawsze! Bardzo mi się podoba♥ Bedzie na nową tapetę ��❤♥����

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, naprawdę idealna na jesień. Czekam na coś dla zmarzlaków, takich jak ja. 😁 Przy okazji może znajdę jakąś inspiracje na fajne ubranka dla przyjaciela?.😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam na tego bloga przez zupełny przypadek, bo nie oglądam yt, ale było to duże szczęście! Twoje stylizacje są świetne, a ta zdecydowanie będzie jedną z moich ulubionych. Powodzenia w dalszym rozwoju - choć już i tak jest naprawdę dobrze. Zdecydowanie zostaję tu na dłużej i czekam na więcej! ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem sztos ��. Megaa!! Już się nie mogę doczekać kolejnego! A no i parodia szkoły też czad! Oby tak dalej! ����

    OdpowiedzUsuń
  14. Stuu jesteś śliczny, najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  15. No no stylówa niezła. Sklep tez spoko. Dobry model to i fajne zdjęcia. Najlepszy! ☺😙

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze megaaa stylizacja!👏 a zdjęcia sztoos👌👌😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooow najsik najsik Stuard, liczę na to że kolejne stylizacje będą równie kozackie jak ta�� pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Stuu, oglądam Twoje filmy i muszę powiedzieć, że bardzo fajnie prowadzisz bloga, podobają mi się Twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Stuart!
    Nie chcę nic mówić ale... ZAJEBISTA STYLÓWA����������
    POZDRO!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Stuu ! Twoja stylizacja mega mi się podoba !��
    Fajne jest to, że pokazujesz nowe oblicze mody, która tak naprawde jest już w użyciu dobre parę lat. Ty przedstawiasz ją jako zupełnie nową odsłonę. Jestem pod wrażeniem ! ���� Jako twoja fanką również chciałabym ci podziękować za to, że po prostu jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy masz osobe która cie inspiruje?

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie by było gdybyś wziął jeszcze jaką modelkę (np.sukanek) i pokazywał też damskie wersje stylizacji ��❤

    OdpowiedzUsuń
  23. A moze by tak stylizacja z levisa? �� na jesień stylizacja idealna - oryginalna ale taka normalna. WOW

    OdpowiedzUsuń
  24. Stuu Stylówka Fajna👌👏 tylko ten plecak mi sie nie spodobał Lepiej by Wyglądało jak było by na tym plecaku napisane Vans ale to tylko taką małą zmianke bym dał😉😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem, żeby stylówka była elegancka, ale i tak fajny pomysł z plecakiem vans :)

      Usuń
  25. Hejka Stuu❤
    Megaaa stylówka! Bardzo do ciebie pasuje❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylówka����

    OdpowiedzUsuń