Jesienny męski look z czarnym swetrem w dziury

by - października 07, 2017

W końcu nastał czas na długo oczekiwane wyniki. Przejrzałem dokładnie wszystkie zgłoszenia konkursowe, żeby odnaleźć wśród moich czytelników najlepiej ubraną osobę i zwycięzcą zostaje Maciej (10blaster). W sprawie umówienia się na sesję zdjęciową, odezwę się do Ciebie na dniach. Mam nadzieję, że ta sesja przypadnie Wam do gustu i częściej będziemy robić takie akcje.



Tak jak wspominałem, w kolejnych wpisach chciałbym skupić się już na jesiennych i eleganckich stylówkach. Ostatnio kupiłem sobie te sztyblety, do których na początku nie mogłem się przekonać, bo nigdy wcześniej nie miałem takich butów. Po kilku przymiarkach do różnych elementów garderoby przekonałem się, że jest to jeden z fajniejszych modeli obuwia na sezon jesienny. Bardzo dobrze wyglądają w połączeniu z jeansami, które często możecie zobaczyć na moich social mediach. Do tego stopnia mi się podobają, że ostatnio w mojej szafie pojawiły się bardzo podobne czarne.  


Jeżeli jesteście z Warszawy, możecie polecić mi fajne miejsca, w których mogę zrobić dla Was zdjęcia. Chciałbym, żeby architektura z tyłu tworzyła fajną spójność z moją stylówką. Warszawa jest dosyć spora i jeszcze nie wszystkie miejsca miałem okazję poznać. Cały czas zapisuję też Wasze pomysły dotyczące stylizacji. Bardzo zależało Wam na looku z ramoneską, dlatego w poprzednim wpisie - KLIK  - się ona pojawiła i na pewno jeszcze nieraz ją u mnie zobaczycie.












Bardzo mi miło, kiedy podchodzicie do mnie na ulicy / w centrach handlowych i przybijacie mi piątki, mówiąc, że śledzicie bloga i inspirują Was moje propozycje stylizacji.

Czekam na Wasze wszystkie komentarze! Do zobaczenia na blogu w kolejną sobotę o 19.00.


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)


Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

sweterek-Bershka
koszula- Ralph Lauren
spodnie-Zara
buty-H&M

You May Also Like

25 komentarze

  1. Hejka Stuu❤❤❤
    Świetna stylizacja, takiego wydania ciebie oczekiwałam💪😂 Czekamy na więcej konkursów💪❤
    Cieszę się bardzo, że wróciłeś do nas na Youtube i dziękuję za tak dużo świetnych filmików😍
    Pozdrawiam❤
    Ps. Czekamy na parodie szkoły, będzie kozak :D💪
    Natalia❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, blog się dobrze rozwija <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa dla zwycięzcy 🙏🏻

    Bardzo ładna stylizacja, a te buty do Ciebie pasują 😊
    Więcej uśmiechu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja�� , można się zakochać �� coraz bardziej zaskakujesz co jest super , z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie prawdziwy model.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta stylizacja ❤i więcej takich konkursów:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji.Jak zwykle super wyszłeś. Czekam na kolejne stylizacje. W następnej stylizacji mógłbyś pokazać luźną zimową stylówkę. Kocham cie.❤❤❤❤��������

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty super pasują prawie do wszystkiego a Ty jeszcze miałeś wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! Jesteś moim największym idolem - uwielbiam Cię. Rozwijaj się dalej, pozdrawiam - Wiktoria ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są świetne, tak jak cała stylizacja ��������

    OdpowiedzUsuń
  12. BB mi się podobają twoje stylizacje ❤✨

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. No Stuart powiem Ci że niezły z Ciebie elegant 😏😘 Miło było się z Tobą spotkać w Lublinie ale przykro mi trochę że gdy chciałam się z tobą przytulić to ochroniarz już mi kazał zejść że sceny 😢😢lecz potem chociaż przybiłam z Tobą piąteczke😁❤ . Mam nadzieję że jeszcze kiedyś Cię spotkam 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Z jakiego sklepu są te jeansy ? zara ??

    OdpowiedzUsuń