Męski look z czarnymi sztybletami

by - października 14, 2017


Jak wiecie, czytam wszystkie Wasze komentarza i wiem, że na taką stylizację czekaliście od dawna. Czarna skórzana ramoneska w połączeniu z delikatnie podartymi jeansami i czarnymi sztybletami, które od wielu sezonów królują na jesienno-zimowych wybiegach. Tak jak wspominałem w poprzednim wpisie, w którym pokazywałem te buty (KLIK), każdy facet powinien mieć podobne lub takie same w swojej szafie. Charakteryzują się płaską podeszwą, wbudowaną gumą po boku i mocno wyciągniętym przodem. Sztyblety opatentował J.Sparkes-Hall, który był szewcem królowej Wiktorii - jaka głosi historia, noszącej je prawie codziennie. Inaczej nazywa się je butami królewskimi, które pomimo zmieniającej się mody są ponadczasowe.



Niedługo planuję zaprosić moich znajomych do sesji. Dajcie znać, których blogerów / które blogerki lub youtuberów chcielibyście zobaczyć na moim blogu? Sesja z moim czytelnikiem, który wygrał konkurs, już niedługo.













Dajcie znać, jak ta stylizacja przypadła Wam do gustu i z kim mam zrobić następne sesje zdjęciowe.


spodnie,kurtka,koszulka- zara
buty-H&M


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

157 komentarze

  1. Hejka Stuu❤
    Wyglądasz najlepiej w tej ramonesce😂❤
    Świetny odcinek parodii szkoły, czekamy na kolejne❤
    Pozdrawiam
    Natalia❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bardzo się cieszę, ze ci się podoba

      Usuń
    2. Wyglądasz super jak zawsze.Parodia wyjątkowa czekam na więcej��❤

      Usuń
    3. Kc.Wyglądasz super aż sie zakochałam

      Usuń
    4. Świetna parodia szkoły czekam na więcej ��❤ i niezły look��
      Pozdrawiam Kasia����☺��

      Usuń
  2. Fajnie było cię spotkać w Lublinie, niezły look, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super 😊 pozdrawiam serdecznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie przystojniak 😏 Normalnie Cię kraszuję 💞
    Mógłbyś zaprosić na sesję Marcina Dubiela, a z dziewczyn LM ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle super �� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź Dubiela lub LM96 pozdrawiam ❤❤✨

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka Stuart ❤️ twoje stylizacje są super!! ❣️ A Parodia szkoły jest meeeega ❤️ czekamy na więcej ❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły look Stuu����

    OdpowiedzUsuń
  10. W takich stylizacjach najbardziej Cię lubię! Prosto, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są tak profesjonalne, jesteś tak fotogeniczny i stylówki tak fajnie dobrane,że za każdym razem z niecierpliwością czekam na kolejny wpis! 💞 btw to mam nadzieję,że niedługo zobaczymy się na jakimś evencie albo coś, a w przyszłym tygodniu wybieram sie na "Emoji" do kina 😎😁 tak trzymaj Stuart! 💪🏼❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te twoje stylówki��

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztyblety są do jazdy konnej �� Ale widać, że nie tylko ���� Świetny look...❤❤��

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetnie komponuje się oraz leży na tobie *-* Jestem pełna podziwu jak szybko się rozwijasz! Pozdrawiam - twoja najwierniejsza fanka/Wiktoria ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Korzystnie, modnie. ladnie. Zrób coś z Jessie. Widziałam Was.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja <3
    Więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Suppeerrr!! Parodia szkoły zarombista!
    Będziesz kiedyś w puławach albo Janowcu?����

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedna z moich ulubionych sesji Stuuuuuuu! Ps. Gdyby twoja czytelniczka (mniej więcej w twoim wieku) zaprosiła Cię na kawę to byś przyjął propozycję? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetna robota! Fajnie, że próbujesz swoich sił nie tylko na Youtube, bo genialnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest ten blog!❤i chciałam się zapytać jak długo prowadzisz ten blog?❤
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo starasz sie aby twoje stylizacje wyglądały naprawde schludnie itp...
      mega duzo pracy w to wkladasz mimo wszystkich trudnosci����Ten blog naprawde zazasluje na wiele��

      Usuń
  21. Super look... Tak jak każdy zresztą. A co to parodii szkoły to nie mogę się doczekać kolejnego odcinka. Ogromny sztos ��������

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie odpisałeś na wszystkie kom :((

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ten blog to naprawde świetny pomysł a ty wspaniale sprawdzasz sie w roli modela. A ten look pasuje do ciebie w 100%. Kocham twojego bloga i ciebie💕💕💋❤😍😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Więcej wpisów na blogu proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś naj naj najlepszy! Mam nadzieję że twoje marzenia się spełniają albo już spełniły bo jesteś najbardziej ( według mnie) ambitnym youtuberem jakiego znam <3 pozdrawiam N.L

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć Stuart 😍 Wyglądasz świetnie w tej stylizacji. A tak wgl bardzo podoba mi się twój styl ubierania ❤️
    Interesuj się tym bo to jest coś dla ciebie 💞 Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój blog to naprawdę świetny pomysł a ty super sprawdzasz sie w roli modela przystojniaku. Ta stylizacja pasuje do ciebie w 100 %. Jest prosta ale z klasą. Kocham ciebie i twojego bloga. Twoja najwierniejsza fanka/kaja❤����������

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega stylizacja
    Nie mogę się doczekać nowej☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega stylizacja już nie mogę się doczekać kolejnych☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej �� Świetna stylizacja ❤
    Więcej wpisów na blogu�� Miłej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega fajna stylizacja nie mogę się doczekać na następne ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się ubierasz! Możesz robić więcej stylizacji z tymi butami, bardzo Ci pasują. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Już nie mogę doczekać się następnej stylizacji. Kocham cię❤❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie się ubierasz! Możesz robić więcej stylizacji z tymi butami, bardzo Ci pasują. Pozdrawiam i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Już nie mogę doczekać się następnej stylizacji. Kocham cię❤❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Już nie mogę doczekać się następnej stylizacji. Kocham cię❤❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zwykle masz styl!������ Kiedy odcineczek z Justyna?����

    OdpowiedzUsuń
  38. Megaśne����

    OdpowiedzUsuń
  39. Łał! Super wyszło ! Wgl to parodia szkoły serio mega wyszla <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny look 😍😄

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega ta stylizacja �� Stuu chciałam Ci powiedzieć, że jestem twoją wielką fanką �� oglądnełam twoje wszystkie filmy i nie ma takiego który mi się nie spodobał �� kiedyś kiedy byłam jeszcze dzieckiem kiedy niektórzy cię hejtowali do wszystkich w kom odpisywałam i najeżdżałam na nich �� ale nie żałuję ❤ jesteś bardzo wartościowym człowiekiem i za to cie kocham ������ będę zawsze twoją fanką aż do końca życia!!!! ������������ kcc jesteś moim idolem ���������� Julia Bogacz ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać takie komentarze, dziekuje bardzo :*

      Usuń
  42. Kiedy będziesz we wrocławiu❤

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy będziesz we wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi
    1. Stuu uwielbiam twoje filmy i twym charakter nie rezygnuj.z marzeń i podążaj ścieżką głosu serca i jeszcze każda stylizacja pasuje do ciebie i do twojego charakteru dziękuję ci za to że dale jesteś i taki mały żarcik dlaczego jesień jest niebezpieczna
      Bo można dostać z liścia Xd i oczywiście pozdrawiam❤

      Usuń
  45. Jestem twoją największą fankom. Lubie twój blog i niecierpliwie czekam na nowe super stylizacje.😘

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylizacja! Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Heju 😘
    sesję może zrobisz z Adamem (Naruciak)😊
    Zaje fajna sesja 😍
    Może będziesz w Kielcach 😇
    Ja cię po prostu kocham 💞
    POZDRO 👊

    OdpowiedzUsuń
  48. Super wyglądasz, masz zamiar wpaść kiedyś do Wadowic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledź moje social media- tam mówię o wszystkich spotkaniach :)

      Usuń
  49. Nie ogoliłeś nóg... xD super w tym wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Stuhr jesteś naprawdę niesamowity jesteś przykładem dla nas wszystkich i proszę cię nie rezygnuj z marzeń i dalej podążaj ścieżką głosu serca i jeszcze każda stylizacja pasuje do ciebie i do twojego charakteru dziękuję ci za to że dale jesteś sobą i taki mały żarcik dlaczego jesień jest niebezpieczna
    Bo można dostać z liścia Xd
    Pozdrawiam i mam nadzieję że kiedyś się spotkamy aby mogła się spełnić moje marzenie czi wreszcie być obok ciebie i zrobić z tobą selfie

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega stylizacja jedna z moich ulubionych, zdjecia tez są zajebiste, w ogóle wszystkie Twoje sesje są zrobione bardzo profesjonalnie i super na nich wychodzisz

    OdpowiedzUsuń
  52. Boże STUU Ty jesteś cudowny♥♥❤❤ Najlepiej Ci w czarnych spodniach��

    OdpowiedzUsuń
  53. Stylizacja megaa! Bardzo mi się podoba! Już się nie mogę doczekać kiedy będzie znowu nowa! 😃❤💗💓

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacje! Bardzo mi się podobają!❤ A tak ogólnie to jesteś Meeega!😃💗 Pozdrawiam!💗💞❤

    OdpowiedzUsuń
  55. Super look w sumie jak wszystkie powinieneś myśleć o karierze modela!!!��

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super stylizacja❤ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć!
    Mam na imię Patrycja mam 14 lat. Mieszkam w Krakowie. Chodzę do 2 klasy gimnazjum integracyjnego, dlatego, że mam wadę słuchu. Jestem osobą wesołą, zabawną i przyjacielską. Interesuję się sportem, muzyką, a wolnym czasie uwielbiam oglądać filmiki youtuberów, a w szczególności twoje. Bardzo poprawiają mi humor, kiedy cię poznac. Mam nadzieję, że to marzenie się spełni. Serdecznie pozdrawiam Patrycja Gaj.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej Stuu
    Super blog!!
    Następny zrób z lm96 albo z Dubielem
    POZDRO!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz meeeega ❤ i ta stylizacja tez jest superek *_* Te spodnie to życie serio.... A parodia szkoły moją miłością XD Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Super wyglądasz ❤ Stylizacja supeeerek ❤ Te spodnie to moja milosc *-* A parodia szkoly moja miloscia XDDD Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Super wyglądasz! Zrobisz spotkanie w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkie stylizacje są śliczn jak bym była mężczyzną takie bym nosiła

    OdpowiedzUsuń
  64. Stylizacja całkiem spoko :) Kolory czarny i biały dobrze się uzupełniają. Nie napisze że jest idealnie, ale każdy ma różny gust :) Najważniejsze jest, abyś to Ty był zadowolony z swojego ubióru. ~ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Powiem Ci że zaskoczył mnie twój look. Wszysto że sobą świetnie współgra. Bardzo podobają mi się twoje poprzednie posty. Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam Wiktoria ��

    OdpowiedzUsuń
  66. Spoko stylizacja, podoba mi się :**

    OdpowiedzUsuń
  67. Ty stuart świetnie wyglądasz praktycznie we wszystkim, dosłownie, nawet gdybyś założył coś okropnego, na tobie wyglądało by cudownie;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, i trzymaj się:)
    P.S. widzimy się 21 w Stalowej woli prawda?

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkie stylizacje są super❤️ pasuje Ci taka stylizacja! ��

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna stylizacja, bardzo dobrze pasuje ci czarny kolor ☺ jesteś najlepszy �� pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  70. O boże jak ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  71. I juz mi się słownik pięknych słów skończyl i beka xxD

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna stylizacja! Nie mogę się doczekać kolejnej��

    OdpowiedzUsuń