Męska stylizacja z lateksową ramoneską

by - listopada 04, 2017

Ostatnio pogoda nie dopisuje i tę sesję wykonywałem dla Was podczas deszczu, który nie chciał przestać padać. Bardzo spodobały Wam się moje stylizacje z ramoneską, które znajdziecie tutaj:

Stylizacja nr 1 – KLIK
Stylizacja nr 2 – KLIK


Dlatego tym razem przychodzę z bardziej nowoczesnym modelem ramoneski, która wykonana jest z błyszczącej ekoskóry. Do tego założyłem szarą bluzę z dużym logo marki – inspirowaną latami 90. Ten trend dosyć często pojawia się na wybiegach u najpopularniejszych nazwisk z branży mody. Spod bluzy wystaje biała koszula, która jest ciekawym przełamaniem całego looku. Na dole, jak możecie zobaczyć, postawiłem na czarne rurki z przetarciami oraz sztyblety.











Na moim kanale ostatnio pojawiły się dwa odcinki parodii “Szkoły”, na które serdecznie Was zapraszam:
Odcinek nr 1 – KLIK
Odcinek nr 2 – KLIK


Dajcie znać, czy ta stylizacja przypadła Wam do gustu :)

ramoneska-Male me
okulary- Brylove
bluza-Wrangler
koszula- Ralph Lauren
spodnie- Zara
buty-H&M


Stylizacja-Ashplumplum (KLIK)

Zdjęcia- Rafał Chojnacki (KLIK)

You May Also Like

31 komentarze

  1. Hejka Stuu❤❤
    Jejku cudowna stylizacja❤
    Nowy odcinek szkoły to totalny sztos😂❤
    Pozdrawiam
    Natalia❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak się ten blog rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylówa Stuu
    Pozdrawiam
    ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinieneś chodzić w pokazach mody. Nadajesz się do tego. Widzę, że Twój blog się rozwija 💝 Życzę powodzenia, będę Cię nadal wspierać, pozdrawiam 💎❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Lateks kojarzy mi się z kiczem . Powiem Ci że w tej stylizacji wcale nie wygląda to tandetnie co mnie pozytywnie zaskoczyło. spodnie są genialne :) a buty ♥

    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Stuu bardzo mi się podoba twoja stylizacja!:)
    I mam pytanie?
    Z jakiego sklepu była bluza w której byłeś w filmie "PRANK KOŃCZY SIĘ TRAGEDIĄ"?
    Bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Stuart❤ bardzo ważne dla mnie to proszę przeczytaj to❤❤ No więc nie mieszkam w Polsce i mam bardzo daleko do Wawy żeby się z tobą spotkać... Chciałabym się z tobą spotkać bo to jest moje wielkie marzenie ❤ i marzenia się ma chyba spełnić nie?❤ Najbliżej mam do Opola to się chyba domyślasz że mieszkam w Czechach:"( nie lubię Czechów 😒 no to chciałam cię poprosić jakbyś mógł to o tydzień wcześniej powiedział na snapie że będziesz gdzieś w województwie Opolskim ❤ bo raz się stało że byłeś w Opolu a mnie tam nie było bo dowiedziałam się to za późno:(( i bardzo płakałam ..to cię bardzo proszę 💓
    I co do tej stylizacji ❤ bardzo mi się podoba ta kurtka ❤❤ wyglądasz w niej tak fajnie :)) i wogóle to 5 zdjęcie jest fajne😏
    Miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkich spotkaniach mówię na moich social media :p Dziekiii

      Usuń
  10. Super look! ������ Ja sobie oglądam te zdj i sobie uświadamiam, że wy te zdjęcia robiliście na ulicy xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz duże poczucie stylu 👌
    Cały look jest świetny ❤
    Czekam na dalsze stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda z tym samochodem z tyłu.Jak to robisz że tak dobrze wyglądasz ?
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramoneski czy to najzwyklejsze czy też lateksowe nigdy chyba nie wyjdą z mody. Jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stuu super wyglądasz, więc wszystkie stylizacje niesamowicie wyglądają 💞💓💕😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz��
    Stylizacje tez bardzo ciekawe i modne. Podoba mi się to że pokazujesz to co lubisz i w czym się dobrze czujesz❤��
    Pozdrawiam Serdecznie Stuu❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz niesamowicie!❤ Wszystkio bardzo do Ciebie pasuje❤ Wszystkie części dealnie ze sobą współgrają. Po prostu PERFEKCYJNIE! Pozdrawiam cieplutko i milego wieczorku!❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Prze pieknę stuu!
    (P.s. tak jak zawsze)

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza z kapturem świetnie komponuje się z ramoneską - uwielbiam zwłaszcza modele z napisami! Pozdrawiam i zapraszam do poczytania do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa ta kurtka - niby skóra, niby klasyka, ale jednak jest zupełnie inna! Świeta stylizacja, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń